donderdag 7 juli 2011

Ziekenhuis dag 4

WHOOOOOOOOOOOOOO, WIEIEIEIEIEIE.............

Ik denk dat slaappillen met de pijnpomp niet zo'n goeie combi zijn, ha ha!  Oeoeoeoeoeoe IK BEN HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!! Mijn hoofd voelt zo licht als een veertje, en ik ben draaaaaaiereig, wmhahaaaa, ik kan amper tyen of mijn hoofd op tillen, dat word leuk vandaag!!! Ik heb nog niet 1 woord foutloos kunnen typen, het is maar goed dat dat mijn BKSP toetst nog werk O, trouwens, nu ik het daar toch over heb, mijn S en L op mijn toetsenbord doen het soms niet, dus als er een keer een 'rare' blog komt missen die letters!!


Gisteravond is de buurman nog naar huis gegaan, dus vannacht lag ik alleen. Ben gisteravond lekker vroeg gaan slapen, want ik ben erg moe. Ik heb gisteren dus ook een bezoekje gehad van het pijn-team; de pijnpomp is terug. Maar niet alleen voor de pijn, ze willen proberen in de gaten te houden of mijn longen het beter doen als ze dit middel vanaf het begin geven. Als ik dan voel dat ik wat meer lucht heb moet ik dat aangeven, dan kan ik een longfunctie blazen en hopelijk is die dan boven de 50%. Ik heb vandaag afgesproken met een 'vervangend arts', maar wel één die ik (redelijk) goed ken en zij mij ook dat we dat voor volgende week woensdag gaan doen. Tot die tijd is de 'vaste' zaalarts fietsen, letterlijk, haha! En vervangt zij hem. Dacht ze. Sowieso vandaag en vrijdag en voor volgende week ging ze haar best doen, nou ja, ik zie het wel, of ze er nou is of niet, ik vind het wel een goed plan om vóór woensdag die 50% te blazen. Of het helemaal haalbaar en realistisch is.......... weet ik niet helemáál zeker, maar goed, we gaan het zien.


Ik ben benieuwd of ik vandaag buren krijg......

1 opmerking:

  1. heej hoe gaat het? hoop dat het lukt om volgende week de test te doen en dan nartuurlijk wel een goede test. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen