donderdag 30 juni 2011

Thuis dag 17

"Ik keek laatst eens op mijn lijst, wat er van me word ge-eist, van mij door mij.
Zo te zien krijg ik het druk, alles doen voor het geluk, dat hoort erbij"

Ik moet vanmiddag naar de kapper. Zij mag alle 3 mijn haren knippen, haha! Misschien kan zij er voor zorgen dat die 3 er wel 6 lijken... ;-)

Verder moet ik nog het schadeformulier invullen en opsturen.....
Ik moet nog een béétje bruin worden in de zon voor ik weer in zh land moet verblijven
Ik moet nog met vriendin(nen) afspreken voordat ik......"
Ik moet de morfine afbouwen, want
Ik moet nog in mijn auto gedeukte, maar nog steeds oh zo mooie auto rijden voordat ik..........."
Ik moet het zh nog bellen voor een xolairinjecie aanstaande dinsdag
Ik moet nog (alvast) voor verschillende verjaardagen iets bedenken en dat vervolgens ook wel gaan kopen voordat ik..............." (mensen die 50 worden en zo, mwahahahaaaaaaaaaaaaa, wie voelt zich aangesproken? I KNOW! ;-)
Ik moet mijn nagels nog doen voordat is..............."(overgenomen gewoonte geworden van zhfriend D)
Ik moet de sticker op mijn laptop nog eraf peuteren voordat ik.........."
Ik moet de krekel of wat er dan ook bij ons in de klimop leeft nog vinden voordat ik..........."
Ik moet al mijn zh outfits (euhm, gewoon pyama's eigenlijk) nog uitzoeken,(het is een enorme zooi geworden na het geshop in de vakantie) voordat ik..........'
Ik moet nog allerlei dingen uitzoeken en opruimen voordat ik........."
Ik moet nog naar Soldaat van Oranje voordat ik........"(en hij inmiddels niet meer draait)..........Maar
Ik moet wachten op een goed moment ÉN een aanbieding want ik ga éééécht geen 75 euro p.p. excl. alles betalen!
Ik moet nog veel mensen mailen/smsen/schrijven/bellen voordat ik...."
Ik moet mijn zh tas nog inpakken, is wel handig als ik............."
En ik MOET MOET MÓÉT echt zorgen dat ik dinsdag een redelijke longfunctie blaas! Anders moet ik................":-(
En dus moet ik (proberen) en af toe mijn rust te pakken..........

En zo moet ik nog héél veel meer, maar ach, ik heb ook al héél veel gedaan die weekjes dat ik nu thuis ben dus;

(Neem het refrijn niet té letterlijk he, mwahahaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten