zaterdag 4 juni 2011

Ziekenhuis dag 87

Soms heb ik spijt.


Spijt bijvoorbeeld dat ik niet beter mijn best heb gedaan op school. Dan had ik ook medicijnen kunnen gaan studeren. Misschien had ik dan sommige beslissingen gesnapt. Nou HEB ik mijn neusspray, en hij WERKT nog ook.... Pakken ze hem gisteren weer af! Blij gemaakt met een dooie mus! Ik mag het niet zelf hebben omdat het 'te heftige medicatie is en ze de tijd bij moeten houden'. Pppfff te heftig, mijn lijf is wel wat gewend! En de tijden bijhouden.... Ik geloof dat klokkijken me nog nét lukt. Ik denk zelfs dat ik het wat zorgvuldiger bij hou dan menig verpleegkundige hier. Maar goed. Het mocht niet. Ook het argument dat dit 'escape-medicatie' is en ik die dus snel moet kunnen pakken was niet goed genoeg. "dan moet de verpleging als jij belt er gewoon binnen 5 minuten zijn'. Uuuhhhm, ja dokter.... De gemiddelde wachttijd voordat er iemand die ik nodig heb op mijn belletje reageert is 40 minuten. En dat KAN dus niet! Dat is te lang! Dus geef me die verdomde neusspray gewoon en doe niet zo moeilijk!!! (dat laatste dacht ik alleen hoor). Maar goed, ik kreeg mijn zin niet. 1-0 voor hem. Nu ga ik dus vrienden maken hier door tig keer te bellen voor een spraytje en ook nog te eisen dat ze er binnen 5 (of oké 10) minuten zijn. Word vast een topsfeertje hier op de kamer, haha! Sorry, niet mijn schuld!


Verder gisteren van mijn eigen longdok een cadeautje gekregen.
Kijk!


Mooi is -ie hè! Lekker klein, handig!!

En weet je waarom -ie nog meer zo mooi is?
Omdat -ie dit zei;
GE-ZOND!!


98%!!!! jeeeehaaaaaa!!!!


En dus is de zuurstof naar 4 en de prednison naar 20mg!!!!!


Ooohhh ik ga ZÓ naar huis volgende week hè!! Gaat helemaal goed komen en met de vakantie ook!!!


*(moet ik alleen nog wat recepten fixen voor pijn-pilletjes en spraytjes.... Detail hè... Detail, haha!!!)*

Maar maar maar mijn eigen longarts blijkt dit weekeind dienst te hebben! Duuuuuuuuus, dit kan geen toeval zijn. Het moet gewoon zo zijn. Zij het hele weekeind de tijd om alles voor mij goed te regelen, ik maandag naar huis, jaaaaaaaaaa, goed plan!! (oké, dinsdag is ook goed, vooruit......) Dit gaat he-le-maal goed komen! ;-)

1 opmerking:

  1. Wah meid, goede berichten! Afgezien van het afpakken van de spray dan....
    k Duim zo met je mee dat je idd naar huis mag én op vakantie!! Zou helemaal top zijn!
    Mooi kadootje! Ideaal zo lekker klein en zeker als hij gelijk mooie waarden aangeeft :)
    Liefs en prettig weekend!
    dikke kus
    Jorine
    PS bedankt voor de superlieve kaartje!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen