woensdag 8 juni 2011

Thuis dag 2

Nou, toch maar een kort berichtje vandaag. Gisteren niks byzonders gedaan. Vandaag nog geen plannen, maar dat gaat nog komen. We gaan 'weg' maar wat we precies gaan doen weten we nog niet echt.... Ik denk..... Shoppen!!!! Hahaaa!


Gisteren heb ik mijn rib geknakt. Auw! Shit! Ik drukte me op op mijn bed. Nee, niet opdrukken als in 'ik doe een poging om spieren te kweken', wees maar niet bang, haha! Ik ging anders zitten en leunde op mijn arm. Te hard. Knak zei -ie weer. Auwwie! Nu 'knakt' hij weer als ik diep adem haal. Of hoest. Of nies. Of eigenlijk kunnen die laatste 2 nu even niet. Fijn.


Niet dus.


Dat word dus meer morfine in plaats van minder.


En nóg meer en nóg meer, haha!

(Voorlopig maar even geen autorijden :-( Misschien mag het wel, geen idee eigenlijk, maar ik doe het maar niet voor de zekerheid. Zeker in combinatie met die neusspray, haha! Jaja, die hen ik op recept gekregen, en nu dus weer helemaal zelf, hihi! :-D )


Aanstaande vrijdag moet ik naar ziekenhuisland voor een Xolair injectie. Als het dan niet beter is misschien ff vragen voor een nieuwe foto... Maar aan de andere kant; wat heb ik daar aan. Er is toch niks aan te doen. Alleen dan weet je zeker of ie echt opnieuw stuk is... Naja, maakt niet zo veel uit, pijn is pijn kapot of niet. En heb geen zin om er uuuuuren te blijven, dus ik denk niet dat ik op de foto ga, haha! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Hee meis,

    Doe dat autorijden maar even niet, dat is ook echt verboden trouwens, m is een gele sticker medicijn, dat wil zeggen dat het je reactievermogen verminderd (zoals je al gemerkt had!!) en met die medicatiegroep mag je niet rijden. Maar heel veel mensen die antidepressiva of antipsychotica gebruiken, rijden dus wel gewoon auto. Ik mag ook niets zeggen, want ik deed en doe het met die pijnstillers ook, alleen niet als ik me echt rot voel of als ik een hogere dosering neem, dan wacht ik tot mn lijf daar weer aan gewend is. Maar die hogere doseringen neem je eigenlijk toch alleen als je je toch al te rot voelt om ook maar wat te doen, laat staan te kunnen rijden, dus dat probleem lost zichzelf gelijk op ;-)
    Red je het een beetje thuis? Loop jezelf niet meteen voorbij he (hoor wie t zegt, wij altijd met onze goedbedoelde adviezen naar elkaar! De lamme helpt de blinde!!).
    Ik heb me vroeg mijn bed uitgesleept, zou kiovig krijgen vandaag en wilde voor die vpk er was mn pac aangeprikt hebben, des te eerder zit die zooi er weer in. Maar het 'feest' gaat niet door, heb weer (nog eigenlijk) 'koorts'. Moest ik toch contact opnemen met t emc, wat ik dus al weken wanhopig trachtte te vermijden... Heb die vpk van mn grote vriend een mail gestuurd en er meteen ingezet dat ik geen behoefte heb aan een opname, zodra ik daar ben beginnen ze toch meteen te roepen dat ze niets voor me kunnen doen. Nou, dan blijf ik liever thuis.... Ben benieuwd waar ze mee komt, je hoort t nog wel.
    Heel veel sterkte met die gekke rib, hoop dat je die pijn n beetje weg kunt krijgen zonder zelf in de zombiestand te komen!
    Liefs van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha girl... laat dat autorijden maar even zitten inderdaad hiiii...

    Maar wel balen dat -ie weer geknakt is joh!
    #$^*&%^% verdorie!

    Geniet van het shoppen zo en van het thuis zijn en van het niet-terug-proberen-te-komen...

    xxxxxxxxxxx!

    BeantwoordenVerwijderen