woensdag 29 juni 2011

Thuis dag 16

Lag ik gisteren heerlijk een beetje bij te slapen in mijn bed toen het ging regen....
Lekker geluid om naar de luisteren!
En toen ging het onweren en hagelen.....ook lekker!!!
Tot ik vanmorgen mijn auto zag.......
Poffetjespan!
NAAAAAAAAAAA, mijn mooie auto zit vol met deuken! En dus gingen we vanmorgen op naar de garage; 2500euro schade.....
Fijn, heel heel fijn, daar zat ik nou net op te wachten. Dus nu moeten we de verzekering bellen, schade formulier invullen, schade-expert laten komen....pppfffffffffff!..............

2 opmerkingen:

  1. He die Ils
    Ja wat een noodweer he,bij ons ook 2 auto,s met deukjes.....en probeer inderdaad wat te rusten he zodat je vogende week donderdag er ook bij kan zijn,vandaag huisvrouwtje aan het spelen,enig ha ha nou joh horen elkaar
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo ja wat was dat een weer he, bij ons gelukkig geen hagelstenen. heb je er een foto van gemaakt ? en hopelijk wordt alles vergoed. gr uit dordt xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen