maandag 13 juni 2011

Preston palace dag 1

Mwahahaaaa!! Het is gelukt! Ik (we) zit(ten) in Almelo!!!!


Nu even een kort berichtje met mijn telefoon. Ik heb mijn laptop meegenomen, maar op de kamers is geen internet. Alleen in de hallen is internet. Dat is voor de liften en voor de eetzaal dus de hele dag een komen en gaan van mensen. Niet echt een plek om eens een lekkere lange blog te schrijven dus. Dus ik denk de komende dagen niet dagelijks ee blog. Voor iedereen die zich afvraagd wat PP is (nel&hans PP is deze week de afkorting voor P.reston P.alace;-) ) even googlen en je ziet het. Het is echt te groot om overal foto's van te maken. De zuurstof en zo stond hier, dus dat was handig. Hij moest alleen nog uit het magazijn gahaalt worden. En laat dat nou net een hele leuke jongen voor me doen! Dus ik miste nog dit, en dat, dat zodat hij keer op keet terug kwam. Haha, nee hoor, geintje! Verder tas met pillen mee en dan moet het wel goed komen deze week! Strakkies gaan we eten, daarna naar een kermis is Bornerbroek (geloof ik) en naar een optreden van de 3js. En dan.... Zien we wel verder.....


Morgen een blogje met wat fotootjes....


Doeiiiii!!

6 opmerkingen:

  1. hallo oke we snappen het geniet ervan, niet te veel eten (grapje) doe wel raustig aan , en hopelijk wordt het weer wat beter. groetjes van ons uit dordt xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Ilse, Lekker genieten van je weekje vakantie. Je hebt het verdiend. Lekker luieren, eten, uitslapen, shoppen? Nog meer plannen. Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ilse,

    Heel veel plezier toegewenst deze week....

    Geniet ervan......en Dittie ook!!

    Jullie hebben het beide verdiend......

    Liefs Wanda en veel groetjes van de mannen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey ilse,
    het is gelukt, je bent op vakantie, yeahhhh heel veel plezier ook voor je moeder, geniet ervan. wat een leuk verhaal van die gewonnen voorstelling, je zou zo een boek kunnen schrijven zo leuk schrijf je. mocht je jezelf nog eens vervelen, denk daar dan eens over na.
    groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He jullie daar
    Lekker aan het genieten.....hoop het wel.
    Ja Ils,ik wil natuutlijk ook een foto van die leuke jongen zien ha,ha misschien ook 1 voor je ma.....nou veel plezier samen,lekker genieten he.
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo alletwee
    heeeel veeel plezier en GENIET van lekker eten.
    groetjes van ons

    BeantwoordenVerwijderen