vrijdag 10 juni 2011

Thuis dag 4

Het is echt erg.

TE erg.

Maar wel waar.

Ik zal het eerlijk zeggen.........

Maar niet lachen he?!

Ik heb gedroomd vannacht....... Van de zaalarts!

HOE erg is dat?!

Dokter H. En hoewel ik hem echt wel aardig vond, en hij een goeie dok was voor me....... Had ik toch niet verwacht hem dáár nog eens tegen te komen! Had denk ik een beetje te maken met de combinatie dat ik vandaag terug ga naar ziekenhuisland én de dosis morfine die ik gisteravond op heb, haha! Want weet je wat hij kwam doen? Pijnstilling brengen. In de vorm van een spuit. Een van 100ml wel te verstaan. Mwahahaaa, ik weet niet eens of die wel bestáán!! En weet je wat -ie daarmee deed!? Prikken in mijn buik, net als die anti-trobmose prikjes. Mwahahaaaa, tuuuuuuurlijk, 100ml zo in je buik spuiten als pijstilling, right! Blij dat het maar een droom was, hihi! ;-)

Gisteren kwamen trouwens de laatste kaarten doorgestuurd uit het zh, iedereen nog bedankt daarvoor en voor de rest!

3 opmerkingen:

  1. WAAAHAHAHAHAA DR. HOTTIE HAUNTS YOU IN YOUR DREAMS!!!

    Te lollig Ilse... hahahaha.

    Succes in ZH-land vandaag!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he he het moet toch niet te gek worden met jou he gr uit dordt xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Zo zo dromen over dokters......
    Ik hoop dat alles goed is gegaan in het zh vandaag.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen