vrijdag 3 juni 2011

Ziekenhuis dag 86

Hhahahahaaaaa, kijk, ik heb 'n nieuwe
Gezellig he!?


Verder niet zo veel te melden. Als het goed is gaat Bart vandaag naar huis. Dat vind ik wel jammer. Nu moet ik maar weer afwachten wie ik naast me krijg.... Ik hoop in ieder geval voor dit weekeind nog niemand! ;-)


De neusspray heb ik gisteravond gekregen. En weet je wat!!?!!
Het helpt!!
Jeeeeeeeej! Dus deze junk neemt ieder uur een snuifje, haha! Nee hoor, zo erg is het nou ook weer niet, het mag max 1x per uur. En in dit flesje zat maar voor 10 keer. Ik ga vandaag even vragen of ze een DOOS flesjes willen bestellen, haha! Ben er wel een beetje draaierig van. Licht in mijn hoofd, alsof er een soort van 'mist' tussen mij en de rest van de wereld hangt...... Ach, went vast wel...... En anders zie ik de komende dagen alles gewoon een beetje 'vaag', past wel bij me, mwhwhahahaaaaa!!!!
Daar is -ie hoor, mijn redding. (Foto is een beetje donker, 't was al laat, haha!)

4 opmerkingen:

  1. Heey die ho!
    WAAA fijn fijn fijn dat -ie toch nog is gekomen gister!
    K heb zo gelachen met onze 'lunch'...
    K kom straks weer buurten, hahaha eerst even een doc zien te strikken die mij naar huis wil laten gaan...

    x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Ils
    Wel lekker dat je neusspray er is,nu hopen dat het als de donder iets gaat doen met die ribben,en ha ha niet verslaafd raken he,en oppassen dat je neus niet kapot gaat van binnen,had gisteren je blog niet gelezen,dacht dat je hem niet ging schrijven,die nagels zijn mooi,nu af en toe een nieuw kleurtje he....ha ha,hoop voot jou dat je het weekend geen nieuwe buren krijgt als Bart naar huis gaat,ga straks werken tot morgenmiddag,koffers pakken met de jongens.....mijn koffer doe ik zondag wel.heb geen tijd,nou joh hou je taai,hoop dat je heel snel opknapt voor dat weekje weg.
    Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo nou goed dat het er is en ook tot nu toe nog werkt ook . fijn nu gauw wat beter worden dan kan je snel op vakantie je moeder hoef nog maar 1 dag te werken dat is het voor haar ook zo ver . het weer wordt wat minder want te warm is ook niet goed he .nou rustig aan he gr uit dordt xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ilse,
    Wat een pech met je ribben, fijn dat de neusspray werkt. Gewoon alles mee op vakantie, moet lukken zo. Je kan nu aftellen he, ik duim voor je dat de vakantie doorgaat.
    wij gaan zelf met de familie kamperen met pinksteren, dus hopen wel op mooi weer. Voor jou hoop ik dat je lekker weer hebt, kan je nog een beetje bruin worden haha
    groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen