zondag 5 juni 2011

Halve thuis dag

Ohhhh, het is echt lekker om weer thuis te zijn!

Mijn eigen bed

Onze eigen douche
Die niet vies is......of bezet.......of allebei, haha!

Gewoon je eigen spullen, dingen en mensen om je heen, superrr!!

Het was gisteren alleen wel errug warm......

En ik ben er ook achter dat de neusspray en morfine pillen thuis niet echt een succes zijn. Leuk als je de hele dag in het zh op je bed ligt, maar hier thuis is het niet handig. Vandaag eens uitproberen of ik met wat minder af kan....Al met al valt het best een beetje tegen. De conditie is echt totaal verdwenen. Meer dan na andere lange opnames, maar ik heb het vermoeden dat dat door de pijnstilling komt. Want dat is het enige wat anders is dan anders.... Nou ja, we zien wel. Vanmidag terug naar ziekenhuisland. Kijken of ik nog steeds alleen lig of dat ik inmiddels buren heb gekregen. En dan morgen eens afspraken maken met de artsen. Ik dacht zelf aan een longfunctie morgen. Kijken hoe ver ik kom en of ik al bij de 50% in de buurt kom. En dan dinsdag of woensdag lekker naar huis. Yep, dat vind ik een goed plan! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Fijn dat je lekker thuis bent geweest.
    Nu op naar volgende week.
    Liefs,
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Ils
    Nou joh hou je taai deze week,hoop dat als ik terugkomt jij thuis bent,ga een weekje op pad met de clienten,ben benieuwd.....tot volgende week.....thuis
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen