zondag 12 juni 2011

Thuis dag 6 ( of nou ja.... Thuis dag?.....)

Nou ik ben vrijdag  terug geweest naar ziekenhuisland. Ik dacht met een uurtje uit en thuis te zijn, nou niet dus. Ik was er om 9.15. Uiteraard kwam ik precies op een 'druk' moment. Om 10.30 kreeg ik uiteindelijk DE prik. Natuurlijk had Dr H (die me dus goed kent) een dagje vrij. De dok die er wèl was ken ik alleen van 'hoi & dag' zeggen op de gang. Maar goed. In dat uur en kwartier hebben ze niet meer gedaan dan mij verplaats van het dagverblijf naar een kamer. 214 dit keer. Hu? Waarom? Geef me die prik, dan kan ik weg! En schiet nou eens o-hop!!!!!!! Ik wil naar hui-huiuiuissss! Maar mijn horoscoop had het al voorspeld;


Neeeeeej, we moeten controles doen en je moet na de prik een paar uur wachten want we moeten je in de gaten houden. Hè? Een paar uur wachten?! Maar dat was niet afgesproken! Ja, mijn eigen dok zei dat het dagbehandeling was, maar verder vond iedereen dat maandag nog onzin en nu ineens niet meer?! Ik heb hier geen zin in, geef me die prik dan kan ik weg; (dacht ik) maar nee hoor, dat was echt verkeerd gedacht. Ik ging naar de kamer waar zelfs vroegen of ze mijn kussen even in het hoes moesten doen!


Naaaaaa, nee hoor, ik ben niet van plan op bed te gaan liggen, haha! Ach, zo had ik eens mooi de tijd om te kijken wat er zoal op de afdeling niks. In mijn 'oude kamer de vrouw die maandagmiddag kwam toen ik weg ging, dus daar ben ik maar snel voorbij gelopen. In mijn kamer voor vandaag alleen ik, en in de kamer daar naast niemand. Ha, blijkbaar is met mij iedereen vertrokken van de week. En gelijk hebben ze, er is zonder mij ook niks aan natuurlijk, haha! Maar goed, uiteindelijk dus prik gehad en gewacht. Niemand wist precies hoe lang ik moest wachten. Dus moest er een dok gezocht worden. Beetje jammer dat die nergens te bekennen was, terwijl ze om 9.15 vrolijk over de gang heen en weer liep. Handig ook, als je moet blijven voor het geval je een reactie krijgt op dat prikje en er is ruim een uur (!) geen dok te bekennen, alleen de Co-assistent. Maar ja, daar hadden we zo weinig aan hè, helaas....
En toen, na een paar lange, lange uren, kwam ik bij de hoofdingang nog een verrassing tegen;


Mwahahaaaaa, de rokers zijn verbannen van de bankjes! (sorry voor iedereen die rookt!)


Jullie mogen voortaan in het glazen hok gaan staan;
zie je -em daar in de verte, waar al die mensen op een kluitje staan, lekker knus, haha!



O, en tip; Hou je er maar aan, want deze meneer houd iedereen met een aansteker noulettend in de gaten en kan heeeeeeel boos kijken!


Maar goed, om een lang verhaal kort te maken; ik was om 2 uur pas thuis, was dus echt weer een dagje ziekenhuisland. Bah. Maar goed, ik hoef 5 juli pas weer op de poli te zijn,(en gelijk ook weer op de afdeling voor een nieuwe prik) dus als alles goed gaat (en daar gaan we gewoon van uit!) kan ik dan nu echt 4 weken weg blijven! Yeeeeey! :-)

3 opmerkingen:

  1. He die Ils
    Snel ff je blog van deze week gelezen ha ha,roken achter het glas,geen probleem hoor,ik erin jij erbuiten,dat wordt leuk en hard praten......ha ha en mannen van 50......die een praatje willen whaaaa oud hoor,de volgende x gewoon je ma naar voren schuiven,nou joh zie je straks nog effe bij oma,verder waren we al bij gepraat.
    Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja meid het ziekenhuis weet wat he , geniet van het thuis zijn en ga lekker een weekje eruit zal jullie hopelijk goed doen. groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whoehoe meid!!
    Ik duim dat je 4!!weken thuis mag zijn!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen