maandag 6 juni 2011

ziekenhuis dag 88 deel 2

YYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYY!!

Ik mag vanavond naar huis!!

De artsen konden zelf ook niet zo goed kiezen wat nou verstandig was. Daarbij was mijn lijn ook nog eens gesneuveld vanmorgen. Dat kan toch geen toeval zijn he!? Dat is gewoon een teken dat ik weg MOET. En dus ga ik, in de hoop dat ik komende week geen gekke dingen krijg en die week erna lekker op vakantie kan. Als ik de komende 2 weken maar red ben ik al blij. Maar dat moet toch lukken denk ik zo! ;-)

6 opmerkingen:

  1. Joooo!!!! Goed nieuws! Fijn joh, ben helemaal blij voor je :-)! k Gun je zo de vakantie!
    En wat ben je toch een schat dat je vind dat t allemaal nog wel erger kan enzo....ja is ook zo, maar ik heb voor jou ook enorme bewondering hoor, 88 dagen zkh vind ik ook niet niks (en alles wat er al aan voorafgegaan is...)
    Liefs en goede reis!
    dikke kus
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou eindelijk goed nieuws ,fijn hoor, hopen dat je je zo blijf voelen, liefst nog beter. gelukkig is het niet exstreem warm /wel benauwd weer dus doe voorzichtig he . groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Super hoor! Volhouden en dan volgende week lekker weg. Je hebt nu genoeg in het zkh gelegen.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super meid!!!
    Geniet ervan! Tis je gegunt!!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilse,

    Wat goed zeg??? Wat fijn dat je naar huis mag!!
    Ga je nou geen gekke dingen doen??
    En voor volgende week een fijne vakantie. Geniet er maar van.

    Een dikke kus uit Lochem, Jeanet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gedaan! En nu ff volhouden en genieten van je welverdiende vakantie. Ziek zijn is volgens mij best vermoeiend! Groet, Marcel

    BeantwoordenVerwijderen