dinsdag 7 juni 2011

Thuis dag 1

Halloooooooooow!!

Daar ben ik vanuit huis, haha, echt goed!

Eigenlijk heb ik niet zo veel zinnigs te melden. Nog niks gedaan, vannacht lekker geslapen. Gisteren een verwoede poging gedaan om de morfine af te bouwen (euhm, lees te stoppen) maar dat bleek geen goed plan. De ribben werken nog niet echt mee. Dus met dank aan onze apotheek die de M zowaar gewoon op voorraad had ben ik er toch maar weer mee begonnen. Handig is het nog steeds niet. Voel me een beetje een wandelende zombie. Maar goed, misschien ook een kwestie van wennen en conditie opbouwen. We zullen het wel zien...

Ow, trouwens, de komende dagen misschien niet iedere dag een blog.... En dat betekend nu eens een keer GEEN crisis!......... Ik ben thuis hé, dan heb ik het gelijk druk. Ik moet wel 3 maanden inhalen, haha! ;-)

4 opmerkingen:

  1. Geniet maar lekker van je vrije tijd! Lekker geen blog veel leukere dingen te doen toch? Groet MArcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey wat een goede berichten, blijf de morfine lekker nemen,geen gekke dingen uitproberen hoor beter duf dan pijn of weer ziek. en bijna op vakantie.... een blog schrijven komt later nog wel toch?
    groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo daar ben blij dat het goed gaat ondanks de mm maar geef niet .geniet van de vakantie samen ,en laat de boel de boel, groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super hoor geniet er maar lekker van.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen