zaterdag 11 juni 2011

Thuis dag 5

Wahahaaa, lucky me, echt TE leuk!!


Gisteren moest ik opgepland langer in zhland blijven, daarover morgen meer. Dat was natuurlijk niet leuk.


Maaaaaaaar ik had er niet op gerekend daar toch uuuuuuren te zitten zonder een foto te willen maken zelfs! Ik had dus niks bij me, alleen mijn telefoon en zuurstof.


Van ellende maar de metro gaan zitten lezen. Stond een actie in, je kon kaartje winnen voor petticoat. Je hoefde alleen maar even je naam te mailen. En ik als musical gek en patiënt die zich rot verveeld dacht; goh, laat ik dat eens doen. Het is wel voor de 14e, dan zitten we in Almelo, maar ach, ik win echt NOOIT iets en zo waren er toch weer 5 minuten verstreken....


Dus na een lange dag zh wilde ik mijn zinnen nog even verzetten. Dus wat doe je dan op een regenachtige vrijdagavond? Haha, ja hoor, shoppen! Dus wij onderweg naar het zuidplein. Onderweg file natuurlijk. Dus ik denk, ik kijk ff naar me mail op me telefoon. Gewoon zomaar... Wat zie ik?


Gefeliciteerd mevrouw v wijngaarden!


Hu? Ik denk dat kan niet, flauw hoor om iemand met zo'n tekst als onderwerp false hoop te geven. Eens even kijken of er misschien een aanbieding of zo aan vast zit.....

Beste Ilse,

Vandaag heb je meegedaan aan de WIN!-actie in dagblad Metro om vrijkaarten te winnen voor Petticoat. Gefeliciteerd! Jij bent een van de prijswinnaars van twee vrijkaarten voor deze swingende musical op dinsdag 14 juni om 20.00 uur in het nieuwe Luxor Theater. De kaarten liggen op jouw naam klaar bij de kassa van het nieuwe Luxor Theater en kunnen tot uiterlijk een uur voor aanvang van de voorstelling opgehaald worden.

Klik HIER voor meer info over Petticoat. Meer leuke uitgaanstips vind je op www.rotterdam.info. Veel plezier alvast!

Vriendelijke groet,

Rajna Mihajlovski
Medewerker Marketingcommunicatie


Hu? Nog es' lezen, en nog es'. Ja het is echt zo! Yes! Uuhh, shit, we zijn er niet!
NOOIT lees ik de metro
en
NOOIT win ik wat
en nu?!


Kassa, de kassa bellen, misschien kan de datum verzet worden.
18.15"onze kassa is dagelijks te bereiken tot 18.00uur".
Zucht, tuurlijk. En nu?
Mail nog eens lezen.....
U kunt uw kaarten tot een uur voor de voorstelling afhalen aan de kassa.
Ha!
En laat hij nou om 20.00 beginnen, dus tot 19.00 kan ik bij de kassa terrecht. Een brutaal mens heeft de halve wereld, dus hop. Op naar de kassa ipv zuidplein. Tsja, ik ken mijn prioriteiten hè!

Daar aangekomen was het rond de erasmusbrug en de kruising voor het luxor een gekkenhuis. Dus ik zeg tegen mijn ma, stop daar maar even, ik ben toch zo terug. Een laden en lossen plek, vlak voor de deur. We staan nog niet stil of TUUT TUUT TUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!! Wel jij vervelende irri*#!^$, L*% van een buschauffeur, zie je niet dat WIJ hier staan en IK kom hier wel iets heul belangrijkes doen ja, dus laat dat getuuuuuuuuter! Bleek het de spelersbus te zijn. Haha, dát was toch wel leuk! Kwamen ze allemaal de bus uit, de één met een appel, de ander met een warme maaltijd, hihi, lol!


Om een lang verhaal kort te maken konden we gisteraaf terrecht op rij 6 of zondag op rij 14 of het balkon. (vanaaf gaan we uit eten, hhhmmmmm!) dus toen gingen we ineens niet shoppen maar zaten we in onze shopoutfit in het theater!

We waren wel erg vroeg, maar het was te laat om terug te gaan naar huis, dus wachten in de Foyer....

En wachten in de lege zaal waar ik uiteraard al 1 van de eerste zat, haha!

En dat allemaal he-le-maal gratis!

 'genodigde, haha!'

Normaal koste die kaartes €60,- per stuk! En ik wilde hem graag zien voor hij stopte, maar dit is de laatste week dat hij in Rotterdam draait. Kwam dus rot uit met de vakantie, zeker voor 60,-pp. Maar hè, als een echte nederlander hè, als het maar gratis is, haha! Omdat het de 1e avond was van een nieuwe week in Rotterdam (hij heeft er al een keer gestaan, maar is wegen 'succes terug') hadden we ook nog eens ALLE orginele spelers op 1tje na....Dus toen werd het onverwacht laat, later, laatst, maar dat maakt niet uit, het was super leuk!

                                                       23.10 uur,  APPLAUS!!!!!!!!!!!!
                                                    Ja, en ook voor het orkest!

YEEEEEEEEEEEEEEEY!

2 opmerkingen:

  1. Whaahaa Ilse ,
    Wat super leuk, dat zal vandaag een beetje bijkomen worden voor je, maar dit pakken ze je niet meer af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool dat je hier heen mocht!
    En fijn dat de datum veranderd kon worden! :D

    x

    BeantwoordenVerwijderen