donderdag 2 juni 2011

Ziekenhuis dag 85

Pppppffffff, ik weet niet wat het is.....

Of eigenlijk weet ik het wel.......

Ik heb 'het' even niet meer.

Niks.

Geen positieve kijk. Alles is even stom, vervelend, irritand. etc. En eigenlijk heeft het maar 1 oorzaak. Die stomme vervelende ribben! Ik word er zo boos van!!

DE.HELE.DAG.PIJN.

Ik heb er genoeg van. Ik zit hier verdorie met een duf hoofd de halve dag te slapen, misselijk te zijn met darmen die niks meer doen door de morfine en de pijn blijft. En tussendoor probeer ik ook nog adem te halen en slijm op te hoesten, want ik zit zo vlak bij de vakantie niet op een nieuwe ontsteking te wachten! De vakantie komt wel heel eng dicht bij....Als ik me zo blijf voelen word het niks. En dan ga ik nog veeeeeeel bozer worden, KWAAD!
HET MOET NU BETER GAAN WORDEN!!!!
Die onzin heeft meer dan lang genoeg geduurd. Ik lig hier het hele jaar, dan ga ik dat ene weekje vakantie per jaar toch niet laten verpesten!? Ik moet toch 1 week zonder ziekenhuisland kunnen!!??? Het pompje helpt niet. De pijn zit nog steeds aan de achterkant. Uitstralingspijn. Het zal wel. Gisteren opnieuw overleg met het pijnteam gehad. Ik zou morfine neusspray krijgen. Neussray als pijnstiller, het moet toch niet gekker worden! Ik moet iets hebben wat snel werkt voor als ik moet hoesten. Dit werkt snel, net als bij mensen die coke snuiven. Maar het moet natuurlijk besteld worden, dus ik heb het nog niet gehad. Ik hoop dat het vandaag komt. Altenatief was de standaard morfine pillen verder verhogen. Maar dat wil ik niet. Het is ten 1e niet nodig als ik gewoon rustig kan ademhalen en ten 2e word ik er zo suf en misselijk van.... Nee hoor, dat vind ik niks. dus dan de neussrpay maar even afwachten. Ondertussen word mijn kerstboom met de dag mooier, kijk maar;


Ik hoef me niet meer te vervelen. Als ik even niks te doen heb kan ik ALTIJD mijn slangetjes uit de knoop proberen te krijgen, leuke bezigheidstherapie hoor. Zeker als je zo'n humeur hebt als ik op het moment, haha!


Vannacht heel de nacht wakker gelegen. De eerste helft van de pijn, de 2e helft van pompen die piepte. Fijn. Tegen 6 uur vanmorgen eindelijk in slaap gevallan tot een uurtje of 10. Dus daarom ben ik een beetje laat met mijn blog vandaag......Ga nu nog even verder slapen.....

Oh, ik was gisteren ook nog even crea bezig geweest.....

@ Liesbeth; deze had ik gestuurd!! ;-)

4 opmerkingen:

  1. Ha Ilse, kan je boosheid of teleurstelling wel begrijpen. Soms heb je gewoon ff iets positiefs nodig om weer verder te gaan! hoop dat dat positieve snel komt, dat je bijvoorbeeld lekker ff op vakantie kan. Groet marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve, lieve Ilse,

    Wat een shit allemaal.......Ik hoop echt dat de pijn een stuk minder gaat worden......of beter nog....helemaal verdwijnt......
    En wat een apparatuur en slangetjes daar naast je bed.......
    Ik duim nog steeds voor je...dat jullie wel op vakantie kunnen.....even iets positiefs....
    Probeer erin te geloven...
    Liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo daar nou als eerste mooie nagels .ten tweede is het allemaal kkkkkk voor jou, de gestudeerde mensen moeten toch wel iets hebbem dat je geen pijn hebt. laten ze zich maar eens verdiepen in die klachten van jou want je moet en zou op vakantie gaan , zeg dat maar tegen ze. ha ha/ nou groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx hou je taai he

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ilse,
    O wat is dit allemaal waardeloos voor je. Ik kan me heel goed voorstellen dat je boos bent en het soms even niet ziet zitten en positief kan zijn. Even weg heb je samen met je moeder hard nodig en verdiend. Hopelijk gaat het snel weer wat beter en dat vooral de pijn minder wordt. Sterkte hoor.
    Liefs, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen