donderdag 6 oktober 2011

Ziekenhuis dag 95, Groningen dag 4

Vandaag is het dan zo ver. Om half 11 ben ik aan de beurt. Ik ben nog steeds niet zenuwachtig, meer ongeduldig, ik heb het liever achter de rug allemaal. Vannacht gewoon goed geslapen, dus dat is wel fijn. Gisteren de anesthesist nog gesproken. Die had weinig nieuws. Ze werken hier met van die plakkers op je hoofd waarmee ze de hersenactiviteit meten. Zo kan het eigenlijk nooit gebeuren dat je wakker bent zonder dat hun dat weten, dus dat is wel een geruststelling. Verder gaan we wel zien wat er gaat gebeuren en hoe het allemaal gaat. Hopelijk ben ik snel weer gewoon terug op de afdeling. Op de uitslaapkamer mocht ik maandag mijn mobiel niet bij me hebben, dus ik denk dat dat hier op de IC's ook niet mag. Nou ja, als ik het zelf niet kan schrijft mijn moeder mijn blog. Blijven jullie toch op de hoogte van hoe het gaat! ;-)

(Oh, en Ilona; Heb jij iets speciaals gedaan om te reageren? Je bent de enige die het gelukt is de afgelopen dagen..... :-( )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten