zondag 2 oktober 2011

Ziekenhuis dag 91

Nou het is zo ver, de laatste dag hier in Rotterdam. En dat is maar goed ook.

Toen vannacht mijn infuus piepte voelde ik het al.

Keelpijn.

Vanmorgen hoesten, groen slijm, warm/koud, hoofdpijn, moe en vreselijk misselijk. O-oh, dat is vaak het begin van.... Ik hoop dat het in de loop van de dag weg trekt. Misschien is het van de spanning of zo. Niet dat ik me nu zo zenuwachtig voel of zo hoor, helemaal (nog) niet eigenlijk. Ik denk dat dat woensdagavond of donderdagochtend pas komt. Vanaf vanmiddag gaat mijn laptop vast in de tas en die komt er in Groningen pas weer uit. Dat zal ergens in de middag of avond zijn áls de internet verbinding het doet. Dus geen zorgen als er morgen geen blog komt! Ga vandaag de laatste spullen inpakken en vooral een beetje bijslapen. Ik ben kapot. Ik ben ZO moe. Geen idee waar van, kan dag en nacht wel slapen. Hoop dat ik morgen in de ambulance een beetje kan slapen, anders is 3 uur op zo'n smal bedje wel erg lang..... We zien wel!



Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten