maandag 24 oktober 2011

Ziekenhuis dag 113

Ze zeggen dat 13 een ongeluksgetal is he?

Zou het daar aan liggen?

Of aan het verhogen van de prednison gisteren?

Het afkicken van de morfine?

Ketanest?

Geen idee.

Maar 1 ding weet ik wel, wat een VERSCHRIKKELIJKE  nacht was dit. Vrijwel niet geslapen, ik lag niet lekker, rus buik zij, andere zij, buik, in de knoop met infuus dus rechtop, weer liggen rug zij, draaien draaien draaien de hele nacht. Ik ben er tot nu toe precies 8 keer uit geweest op te plassen. Zal mijn buurvrouw ook vast waarderen. Die staat nu al onder de douche. De hele nacht had ik het k-k-koud, dus diep onder de dekens en vervolgend HEET! heet heet! Alles weer eraf, alles nat en klam om het 10 min later weer k-k-koud te hebben. Onrust.... Pijn in mijn benen van de prednison, drama.

En nu.... nu heb ik er genoeg van. De buurvrouw is gaan douchen dus het is gedaan met de rust. Geeft niet, slapen kon ik toch niet meer, maar het is wel erg vroeg. En ik heb overal pijn, vingers benen, hoofd en vooral longen. Ik ben moe maar heb geen rust om te gaan slapen. Wat heb ik hier toch een hekel aan. Ik hoop niet dat het 'afkicken' begonnen is. Ik zie daar ZO tegenop, dan ga ik dit weken, maanden hebben... ;-(

Gisteren had ik me nog zo voorgenomen om er vandaag een goede dag van te maken. Mijn eigen arts is terug en ik wilde iedereen spreken. Alle papieren overdrachten, aanvragen die voor, door en over mij geschreven hebben wil ik een uitdraai van, Ik zou op jacht gaan naar de goede stand van de morfinepomp voordat ik naar Groningen ging. Maar ik geloof niet dat er ook maar iets van terecht gaat komen.... Gisteren heb ik mijn eigen arts wel een mail geschreven met mijn kant van het verhaal erin. Zij komt vandaag na een week vrij te hebben gehad natuurlijk terug en word dan van hun kant bestookt met allerlei verhalen die zo zijn gedraaid dat hun er het beste uitkomen. Terwijl de meeste fouten toch echt bij hun liggen. Dan had ze al een compleet verdraaid beeld nog maar voordat ik 1 woord gezegd had. Dat wilde ik graag voor zijn, dus ik hoop dat het werkt.... Ik ga nu nog maar even verder wachten tot de tijd een beetje over gaat.....

4 opmerkingen:

  1. He wat is dat nou ,gisteren had je zoveel plannen om iets te ondernemen, em nu ????
    Ik denk dat je toch moet proberen om een goed gesprek aan te gaan, of anders een afspraak maken dat je ma er ook bij is. anders blijf je je afvragen wat zijn ze hier aan het doen. probeer het doe het voor jezelf , dan krijg je misschien wat rust in je lichaam. gr uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse, wat ben je er vroeg bij maar dat is logisch als je slecht slaapt. Heb je nog tijd voor me deze week? Kunnen we even bijpraten. Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Ils
    Jeetje het wordt er niet beter op...hoop voor jou op een goed gesprek vandaag met als gevolg dat de medicatie ed weer in orde komt,nou joh doe je best,laat je niet kisten,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ilse,
    Daar ben ik weer van weg geweest. Jammer dat je je nu weer niet lekker voelt. Hopelijk een goed gesprek met je eigen arts. Waardeloos elke keer.
    Morgen een betere dag zullen we maar zeggen.
    Slaap lekker.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen