dinsdag 4 oktober 2011

Ziekenhuis dag 93; Groningen dag 2

De rit gisteren hier naar toe ging goed. Ik had 2 mannen die me weg brachten. Op zich wel aardige mannen hoor. Ik was erg moe dus ik viel af en toe even in slaap, dat was wel lekker. De ambulance was iets voor 10 uur in Rotterdam en rond half 2 was ik op de afdeling. Daar aangekomen was er veel gedoe met de infuzen ed. Er was niks klaar, dus alles moest nog klaar gemaakt worden en het pijnteam moest de pijnpomp instellen. Maar die konden ze tot half 7 niet bereiken. Toen ze ze eindelijk te pakken hadden moest ik naar de uitslaapkamer komen. Ik dacht kwestie van pomp instellen en weer weg, met 5 minuten klaar. Nou niet dus, ik werd op alles aangesloten want ik moest ingesteld worden. Ja hoor, dus dat duurde uiteindelijk 1,5 uur. Naja, toen was alles wel rond.

Haha, ik heb trouwens weer iets bijzonders. Sinds gisteren is de helft van mijn rechteroor verdoofd!! Ik voel het niet als ik hem aanraak, alleen als ik heel hard mijn nagels er in zet gaat het een beetje pijn doen. Het voelt net alsof het verdoofd is om te gaan hechten of zo, heel gek! Geen idee wat dat nou weer is, nog nooit eerder gehad!! :-s


Vannacht redelijk geslapen. Ik heb een buurvrouw (ja, ik lig op een 2 pers kamer) die veel hoest en snurkt, dus ga vandaag maar om oordopjes vragen. Ik lig niet bij het raam, dat ik hier niet zo erg, want ze hebben hier aan de muur een soort vensterbank gemaakt waar ik veel spullen op kwijt kan, dus daar maak ik dankbaar gebruik van. De tv doet het het niet. Gewoon helemaal geen signaal! Dat is wel jammer, maar niet zo gek, ik zit best ver bij de ramen vandaag en 20 meter verder staat het volgende gebouw. Dus ik kijk maar alles terug op internet, dat is maar even niet anders. Misschien gaat het allemaal wel goed en mag ik terug naar Rotterdam volgende week...Verder moet ik vandaag longfunctie blazen en een ecg maken. Het is niet erg als de longfunctie slecht is, dus dat is wel fijn om te weten, haha! Verder nog een CT scan en dan zijn alle vooronderzoeken klaar. Donderdag ben ik in de ochtend aan de beurt, maar een tijd is er nog niet. Het is niet duidelijk of hier blijf of terug ga, hangt er helemaal van af hoe ik reageer. Ik dacht dat ik niet de eerste zou zijn die de behandeling krijgt, maar dat is dus wel zo. De dokters die het gaan doen waren hier gisteren en hebben het een en ander uitgelegd. Ze zijn ongeveer een uur bezig. Daarna ga ik naar de IC. Hoelang ze me in slaap houden weten ze allemaal nog niet, dat zien ze na de behandeling, dus dat blijft afwachten. Ik heb 2 filmpjes gekregen over de behandeling, zal proberen of ik ze erbij kan zetten. De eerste is een 'getekende' en de tweede is tijdens een echte behandeling gefilmd.


Verder weinig nieuwtjes, afwachten hoe de dag gaat lopen en vragen aan de zaalarts of ik nu wel van de afdeling af mag, haha!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten