dinsdag 11 oktober 2011

Ziekenhuis dag 100, Groningen dag 9,op IC dag 2, deel 1

Een jubileum vandaag volgens Ilse. Bijna reden tot een feestje.

Ze is de nacht goed doorgekomen. Had wel erg slecht geslapen doordat het een grote zaal is met 15 bedden en een buurman die erg onrustig was. Ze hebben haar dus niet hoeven te beademen. De crisis of wat het ook geweest is is niet meer zo heftig terug gekomen. Wel zegt ze dat het nog steeds 'dicht' zit. Wat dat betreft is er nog weinig veranderd met gisteren. Ze heeft ook nog behoorlijk last van alle vervelende dingen die erbij komen. Zo heeft ze vreselijke zweetaanvallen waarbij het zweet over haar rug loopt, letterlijk. Maar goed, ze is nu nog op IC. Er word gekeken of ze vandaag terug kan naar de afdeling. Dat wil ze zelf graag omdat er op de IC niks gedaan word wat op de afdeling niet zou kunnen. Op de foto van vanmorgen was wel duidelijk een ontsteking te zien, dus dat de AB gestart is is wel goed. Maar geen reden voor IC. We zullen tegen het eind van de middag waarschijnlijk pas weten of ze terug gaat of niet. Dat horen jullie later nog. Hoop dat ze vanmiddag zelf haar blogs kan lezen en misschien zelf even een kort stukje kan schrijven. Afwachten.....

Dittie

11 opmerkingen:

  1. Pffff, wat hebben we in spanning gezeten want wat kan afwachten toch lang duren. Maar ... eindelijk een berichtje en dan ook nog eens een niet al te verkeerd bericht. Hopelijk blijft alles de goede kant opgaan en is het vanavond gewoon weer slapen op de eigen kamer(s). Liefs, Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou sterkte en hopen dat het de goede kant op blijft gaan als ik het zo kan interpreteren. Groetjes, Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve jullie
    Ik zie eigenlijk nog geen feestje...maar wel fijn dat het wat beter gaat,hopelijk straks naar de afdeling,hou jullie taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Vriendin en haar moedertje!
    Wat een toestand allemaal weer. Hoop dat je straks weer terug mag naar je kamertje en dat je weer snel opknapt!

    Dikke kus Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi ilse en dittie, ik hoop dat het allemaal mag gaan verbeteren voor jullie. bij mijn moeder is er een wonder gebeurd, nu ben jij aan de beurt hoor ilse!

    liefs Gitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Ils, leuke feestjes maak jij ervan zeg!! Ik hoop dat je inmiddels weer terug bent op de afdeling, liefst op een lege kamer dus je buurvrouw weg. Dan heb je geen last meer van dat gesnurk. Ik heb (eindelijk) je dvd's klaarliggen en heb morgen alle tijd om ze te branden, dus zal mijn best doen niet in slaap te vallen. Hier een echte dinsdag vandaag. Eerst in de file op weg naar het EMC, daarna in de file op de terugweg, toen stond de brug open toen ik naar Dordt ging (had ik kunnen weten, tussen 1 en 2 gaat ie altijd open, maar meestal is dat rond kwart over, vandaag dus later...). Eenmaal in Dordt moest ik naar de apotheek omdat collega's van mn moeder niet wisten hoe een vernevelaar werkte (boeiend.... ik wilde een ampul fluimucil in de sidestream doen zodat ze eens konden ruiken hoe lekker dat was, maar mn moeder vond dat geen goed plan, die weet ook hoe t meurt). Maar de apotheek was praktisch onbereikbaar omdat er allerlei wegen en kruispunten die van t weekend nog open waren, ineens afgesloten bleken. Toen ik die bereikt had, waren er geen parkeerplaatsen dus kon ik een tweede rondje Dordt doen. En tot slot wilde ik een stuk afsnijden naar huis, maar toen bleek de straat die ik daarvoor gebruik ook geblokkeerd door hoogwerkers en dat soort ellende omdat er gisteren een huis daar is afgefikt.
    Mijn humeur heeft onder dit alles enigszins te lijden gehad.
    Oja, mn wasmachine is ook weer verrot. M.iele, er is geen betere. Nou daar twijfel ik ernstig aan inmiddels. Koop je een m.iele omdat die zo goed zijn, heb jij weer een wasmachine die in elkaar geknutseld is door iemand met een taakstraf ofzo....
    Nou goed, morgen weer een dag....
    Hoop dat je dinsdag in t emc terug bent, dan moet ik voor die pac en kan ik even komen buurten ;- )
    Liefs voor jullie allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He meis,
    Wat is er weer een hoop gebeurd zeg de afgelopen dagen. Ik hoop dat je snel weer aan de betere hand bent en dat je al berichtjes weer zelf kunt lezen. Wel fijn dat ze daar zo goed op je letten, als ze nou ook nog eens naar je zouden luisteren zou dat niet slecht uitkomen dacht ik zo. Heel veel succes de komende dagen voor jullie allebei, ik denk aan jullie!
    Is me kaartje nog aangekomen?

    liefs en een dikke kus iloon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo meiden gelukkig we kunnen weer wat schrijven, ik las wel elke je blog maar kon niet reageren. Gelukkig ben je niet aan de beademing geweest, dus dat heb je overwonnen, gelukkig . Ik heb al een paar mooie dromen gehad dat we binnenkort naar (ik kan er niet opkomen waar jullie al paar keer geweest zijn, lekker eten en drinken je weet wel. ) hij blijft terug komen , dus je weet het we moeten het dus doen he. meiden doe beide rustig en we zien of hoeren elkaar snel. gr uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 100 dagen!!!! is dat een feestje waard????
    Als jij het zegt. We bellen vanavond iets later of veel eerder dan normaal. We moeten naar school voor 10 min met de meester. Niets bijzonders maar wel altijd weer fijn om op de hoogte te zijn. Hou je taai, jullie allebei.
    Ik heb 2 bollen wol. Roze en zwart. Kus van ons Johan Wendy Daan Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ilse, ik hoop dat je inmiddels terug bent op de afdeling. Wel vervelend dat je je nog niet beter voelt. Maar als de AB zijn werk goed doet is de ontsteking misschien wel vlug weg. En als je snurkende buurvrouw ook nog eens vertrekt dan kun je weer lekker slapen. En rust is altijd goed. Daar knap je ook van op.
    Sterkte allebei en groetjes van iedereen.
    Liefs, Marita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ilse,
    Fijn om te horen dat je niet aan de beademing bent geweest en hopelijk nu wat op gaat knappen. Ik ben benieuwd of je terug bent op de afdeling. Zet hem op.
    Liefs van ons, A-M

    BeantwoordenVerwijderen