maandag 17 oktober 2011

Ziekenhuis dag 106, Groningen dag 15

"Wat ben JIJ nou aan het doen!?"


Mwahahaaaa, tsja, dat was de dok gisteren, die mij aan mijn sjaal zag werken. Jajajaja, ik weet het, het is heel erg, ik brei..... ja........ oudjes doen comptercursussen en ik brei, het moet toch niet gekker worden!! Haha, maar ja, zolang ik het nog leuk vind maakt het me niks uit, gaat de tijd tenmiste een stuk sneller en ik heb het niet koud van de winter! ;-) Hij moest er wel om lachen. Het valt wel op dat hier het hele weekeind dezelfde artsen dienst hebben en dat ze er ook het hele weekeind zelf zijn. Vorig weekeind dacht ik nog dat het mijn schuld was dat de 'echte' arts er steeds was omdat ik niet lekker was, maar dit weekeind was er ook het hele weekeind dezelfde. Echt het hele weekeind, want zaterdag was hij dus al voor 9 uur bij mij, 's middags om 5 uur liep hij er nog en gisteren hetzelfde verhaal. Gewoon een echte arts, geen co-of artsassistent, maar gewoon de 'echt'. Het kán dus wel he...




En toen was het alweer maandag. Gisteren is voorbij gevlogen. Wel fijn zo'n dag. Jammer dat ik met mijn pompen niet naar buiten kan. Ze kunnen niet tegen de zon, dan moet er weer een handdoek mee die er dan weer 100x vanaf waait en zo dus dat hebben we maar niet gedaan, haha! Maar we hebben het wel leuk gehad en uiteraard....... Lekker gegeten!!! Oooohhhhh, was zo lekker!!! Ik heb echt vanalles door elkaar op, haha! Zelf een soort tostie van heel dik maisbrood, lekkere verse jus, maar daarbij ook vanalles, (of eigenlijk vooral patat!) van de anderen mee gesnoept..... Maar die waren dan ook wel errug lekker, van verse aardappels en van die hele dikke, ooohhhhh!!! En wat hoorde ik op de valpreep, vlak voordat we terug gingen naar de afdelingen? ALLES van de kaart kan ook besteld worden om mee te nemen naar de afdeling! Jeeeeeee, haha, of dat nou zo goed is dat ik dat weet......... Wel lekker!!!!!
* Ach, ik word hier toch niet gewogen, hebben ze vast mee overgedragen vanuit Rotterdam, dat ze dat beter niet kunnen doen, haha, is toch zinloos! ;-) *




Trouwens, mijn moeder was er ook bij hoor, maar die wilde heel, heeeeeel graag de foto's maken, haha!


Verder weinig nieuws. Vannacht redelijk geslapen. De vermoeidheid won het inderdaad van de onrust. Een beetje dan, was wel echt 100 keer wakker en vanaf 6 uur niet meer geslapen, maar ja. Van de buurvrouw heb ik weinig last. Zij slaapt ook met zo'n kap, alleen sluit hij bij haar niet goed waardoor er steeds wat lucht ontsnapt als dat ding blaast, dus dat was wel een vervelend geluid. Gelukkig had ik nog oordopjes van de vorige buurvrouw, haha! Zo meteen eerst maar eens aankleden en dan de artsen maar afwachten. Stiekem hoop ik dat ze zeggen dat ze de 2e behandeling wat eerder doen, aanstaande donderdag of zo nu het zo goed gaat, maar ik weet niet of ze dat willen. Hoest nog steeds vrij veel en nog steeds dik groen slijm op, dus ik denk dat het toch nog niet helemaal genezen is op de plek van de 1e sessie of zo. Nou ja, we zien wel, afwachten..... En tot die tijd ga ik verder met....... mijn sjaals, haha!

@ Marcel; Leuk hoor, als je 'even' langskomt! Maar het is wel echt 3 uur heen, én 3 uur terug rijden hoor, zelfs op zondag als er verder niemand op de weg is........
@ Gré; Ja, wat je me mailde, dát dus, heb ik ook van de pred, maar dan soms dágen (en nachten) acher elkaar..... :-(
@ Wanda (al zou je dit nog niet zelf lezen)en fam; wat fijn dat je weer thuis bent! Heel veel sterkte en we denken aan jullie hier in Groningen.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten