vrijdag 14 oktober 2011

Ziekenhuis dag 103, Groningen dag 12

Vanmorgen las ik dit;

"Onze hersenen proberen ons wijs te maken dat we rust krijgen als we omstandigheden veranderen, als we iets doen.
Maar de werkelijkheid is dat we ons kunnen ontspannen in onze huidige situatie in de wetenschap dat geduld tot vrede en herstel zal leiden."


Nou ja, dan doen we dat maar he.... Maak ik me er maar niet druk om dat ik vandaag wéér een verjaardag en dus een taartje en ander lekkers mis, haha! Goed voor de lijn!! Alleen die AH to go hier beneden he, met zijn verse en warme broodje...... oooohhhh, ZO lekker!!! EEEEECHT niet goed voor mij, haha! Leg ik me daar ook maar bij neer..... Mwahahahaaha!!!

Gisteren is mijn buurvrouw weg gegaan en ben ik opgeschoven naar het raam. Dat is hier wel lachen, hier tegen over liggen ook allemaal mensen die de lampen op hun kamer aan hebben. Het is de hele dag een soort live big brother, haha! Een soort levend poppenhuisje, zeker als het 's avonds of 's morgens donker is kan je leuk naar elkaar kijken hier, haha! Vannacht lag ik alleen, dat was wel heel lekker. Vanmorgen vroeg heb ik al een buurvrouw gekregen van een andere kamer. Ik heb nog niet echt een eerste indruk, dus morgen verslag over haar, haha! Verder weinig nieuwtjes. Alles gaat zijn gangetje. Heel, heel langzaam word het allemaal wat beter. Wat meer lucht, wat minder moe, pijn en hoesten. Dus dat is wel fijn. Veel kleine stapjes zijn uiteindelijk ook 1 grote.... Het weekeind blijf ik sowieso nog hier. Misschien dat ik dan begin volgende week of zo terug mag.... Anders hoeft het bijna niet meer..... Naja, ook goed hoor, ik lig hier op zich prima. Of ik nou (even) terug ga of hier blijf, het heeft allebei zijn voor-en na delen, dus het maakt me weinig uit. Ik weet ook niet of ze echt de 3 weken hersteltijd willen aanhouden of dat het misschien een week langer word. Nou ja we zien wel...... We maken ons er maar niet druk om, 'gewoon' geduld hebben he, zeggen de wijze woorden van vandaag! ;-)

5 opmerkingen:

  1. Ha Ilse,

    Goed om te horen dat het lanszaam weer een beetje de goede kant op gaat. als dat dit weekend ook zo blijft gaan, ben je maandag weer top. Zou wel leuk zijn als je nog even in de buurt was voor bezoek, anders moet ik maar een keer naar Groningen komen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey jullie samen
    Gefeliciteerd met (o)ma,ja en idd dat lekkers zit nu in mijn buik....maar dat komt vast goed over een poosje dan halen we alles weer in...gelukkig gaat het een klein beetje de goede kant op,je bent al naar de disco geweest,ha ha wel in pyama,maar toch,nou joh gauw aansterken en opknappen,hou jullie taai kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He hallo gefeliciteerd al ben je er niet bij , maar toch.
    blij dat het wat beter gaat , nu maar hopen dat je snel de volgende behandeling krijg. groetjes van ons uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Inmiddels al een nieuwe dag maar er was nog niets van gekomen om iets te schrijven. Blij om te horen dat het iets beter gaat. Nu deze lijn vast blijven houden hoor.
    Ik ga nu snel naar bed want het is morgen weer vroeg op i.v.m. de sport. Jij slaapt hopelijk al lekker.
    Groetjes, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als het had gekund, dan had oma je een taartje opgestuurd. Bevroren in een bakje, ik zie het al voor me. Nee dan maar een keer inhalen denk ik .Ha ha ha. Groetjes Johan Wendy Daan en Bram.

    BeantwoordenVerwijderen