zondag 2 oktober 2011

Ziekenhuis dag 91 deel 2

Nou hier is hij dan.
Mijn laatste blog vanuit Rotterdam. Bijna alles is ingepakt en zo goed als klaar. Ik ga zo lekker slapen, ik ben kapot. Ik zet zo mijn laptop uit en morgen in Groningen pas weer aan. Gek idee hoor, dat ik morgen om deze tijd in Groningen ben. Ik hoop dat de arts die me gaat behandelen morgen even langs komt. En vooral dat hij me het een en ander kan vertellen. Mijn eigen arts dacht dat bv dat ze me voor de behandeling in slaap maken. Maar of dat een uur van te voren is of misschien al wel woensdag...En hoe lang ze me erna in slaap houden, of dat dat misschien al vast staat of dat ze dat per situatie bekijken. Mijn eigen arts ei dat er misschien de eerste 24 of 48 uur na de behandeling nog een reactie op kan treden en dat ze dan waarschijnlijk die tijd in slaap houden. Maar dat wist ze ook niet zeker, alles is verder nog onzeker. Morgen of dinsdag zal ik hopelijk alles duidelijk op een rijtje hebben. Ik heb er nog steeds niet zenuwachtig voor of zo, ik denk dat dat woensdagavond of donderdagochtend wel komt. Ik hoop dat ik donderdagochtend vroeg aan de beurt ben, dan heb ik niet de tijd om zenuwachtig te worden, haha!

Trouwens nog even dit;. Er staan de laatste dagen vrijwel geen reactie's op mijn blog. Dat ligt niet aan jullie allemaal hoor. Ik denk dat er een fout of een storing  op de site zit of zo...... (Djunsie, weet jij het misschien?)

1 opmerking:

  1. hey ilse,
    waarschijnlijk lees je dit pas in groningen.
    hoop dat je een goeie reis hebt gehad en al lekker gesetteld bent.
    is je arts al langs geweest?
    fijne dag nog.
    groetjes, victor

    BeantwoordenVerwijderen