woensdag 12 oktober 2011

Ziekenhuis dag 101, Groningen dag 10

Goeiemorgen lieve blog lezers!

Allereerst; wat een leuke en lieve reacties van jullie allemaal! Dat vind ik echt fijn! Sommige openen mijn site zelf meerdere keren per dag, echt super leuk om te lezen en te weten dat er zo word meegeleefd, bedankt!

Ik hou het even kort, maar ik dacht ik MOET even iets schrijven. Op de IC was een heel gedoe, gezeur met prikken en zo, maar dat heeft mijn moeder allemaal al verteld. Vannacht heb ik redelijk geslapen. Ik doe weinig anders dan slapen, afgewisseld met regelmatig een flinke hoestbui die mij de nodige pijnlijke, zweterige en benauwde minuutjes bezorgd om vervolgens weer in slaap te vallen. Ik voel me echt verre van goed, pijn, benauwd, keelpijn, geen stem, van alles eigenlijk. Daarbij is mijn buik door het gretige gebruik van de morfinemomp in staking gegaan. Daar krijg ik dan weer van alles voor wat niet veel meer dan een berg buikkramp en rugpijn oplevert. Dus...... Het is nog niet veel goeds alles bij elkaar.... Maar misschien moet ik wat geduld hebben. Is het als ik vandaag nog een slaapdag hou morgen wel wat beter.... We zien het wel. Als ik zin heb doe ik eind van de middag / vanavond nog even een korte update....

Dikke kus!

(Oh, en Ilona, nee, ik heb je kaartje nog niet ontvangen, maar die komt vast binnenkort; en Johan, Wendy, Daan, Bram, Super leuk dat je nog die wol voor me hebt gehaald, bedankt!)

8 opmerkingen:

  1. He meis,

    Wat fijn om weer een blog van jou te lezen, dan gaat het toch ietsjes beter. Jammer dat je je nog zo rot voelt. Lig je weer naast dezelfde snurkbuurvrouw? Hopelijk knap je snel weer op.

    Liefs Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer terug ben op de afd., jammer dat het nog niet echt beter gaat met je. We blijven duimen. ( Inmiddels kramp in onze vingers ha ha) We hopen dat je snel aan de slag kan met je wol. En o ja als de sjaal af is dan willen de jongens wel even knuffelen met de sjaal. Even voelen hoe zacht hij is. Ha ha.
    Dikke kus Johan Wendy Daan en Bram.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey die Ils
    Ben blij dat je er weer een beetje bij ben,vandaag maar lekker veel slapen en hopen dat je snel weer een beetje opknapt,hou jullie taai,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse, wat fijn dat je er weer bent. Dat je weer zin hebt om je blog te doen. Wel jammer dat je nog niet opgeknapt bent. Je geduld word wel heel erg op de proef gesteld. Maar het zal vast weer beter worden. En dan kom je gauw terug naar Rotterdam. Veel sterkte en groetjes van ons allemaal.
    Liefs, Marita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Ilse, ben blij dat je zelf weer wat schrijft! Hou vol kanjer en als je er na de herfstvakantie nog ligt kom ik je opzoeken. ( als je dat wilt natuurlijk en zo niet dan ook geen pannekoeken :-) Groet, Arjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha ilse
    vanuit een nat alblasserdam ook even van mij een krabbeltje. Ben blij dat je weer zelf kan schrijven hoewel het je moeder ook lukt he.
    neem je rust en slaapt lekker veel misschien dat je dan gauw weer opknapt.hou jullie haaks he alle twee.Heel veel liefs van ons allemaal
    doei

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Ilse,
    heel de Merwelanden leeft met je mee hoor, vanmorgen nog even een up-date gedaan op de teampost.... Sterkte en liefs van ons, Gitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ilse en Ditie

    Veel sterkte daar, hou jullie taai, het gaat vast goed komen.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen