woensdag 12 oktober 2011

Ziekenhuis dag 101, Groningen dag 10, deel 2

Nou hier toch nog even een soort van update...


Eigenlijk heb ik niet zo veel nieuws. Vandaag  zoals gepland een echte rust-slaapdag gehouden. Verder is alles eigenlijk nog hetzelfde, al ben ik natuurlijk wel wat meer uitgerust. Dat doet ook goed. Jeetje, wat was dat onrustig op die IC zeg. Zo'n 15 bedden naast elkaar. Dan heb je niet alleen 'last' van de mensen, want die zijn toch vooral in slaap. Maar vooral van alle apparatuur! Vreselijk, beademingsmachines, infuzen, hartbewaking een discotheek was er niks bij. En dan de verpleging die van links naar rechts lopen alsof ze een soort van toneelstuk aan het opvoeren zijn en de patienten de toeschouwers zijn, haha! Nee, dan ben ik toch liever hier bij mijn snurkende buurvrouw! Aaahhh, nee, sinds ze haar machientje heeft snurkt ze niet meer. Morgen gaat ze naar huis. Wel jammer, we waren net een beetje aan elkaar gewend. Zij ging tenminste ook vroeg slapen en zo. Wat de volgende doet die komt moet je natuurlijk maar weer afwachten. Al denk ik niet dat het hier goed gevonden word als er tot 's morgens vroeg tv gekeken word hoor..... Ik weet in ieder geval al dat het een vrouw is van hier een paar kamers verder. Geen idee waarom ze haar verhuizen.... We gaan het merken..... Vanmorgen hebben ze bloed afgenomen, om te kijken naar de ontstekingswaardes; gewoon geprikt, EN HOE. In één keer goed en door een hele, héle leuke jongen! Jeeeej! Haha, dan vind ik het niet erg om geprikt te worden! ;-)


(Haha, die Gitte, hoor ik nu bij de overdracht 's morgens?) ;-) Wel leuk dat jullie ook daar meeleven!

4 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi
    Ik ben blij dat je wat meer uit gerust bent en nu nog verder opknappen. Dat zou wel heel fijn zijn. Lukt het met je moeder daar ook allemaal een beetje. Mag ze heel de dag bij jou zijn of alleen tijdens de bezoek uren. Wel fijn dat zij de blog bij houdt als het bij jou niet lukt. Zo blijven we toch op de hoogte want we zijn allemaal erg benieuwd er naar. Ook namens mijn ouders de hartelijke groeten ook voor je moeder.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey hallo fijn dat je zelf weer in de "lucht" bent. Groetjes en droom maar over de leuke verpleger :_)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke jongens in Groningen wie had dat gedacht. Whahahah.Hopen dat je snel stabiel ben. We denken aan je. Kusjes Johan Wendy Daan Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He hallo
    Gelukkig gaat het iets beter,nou hopen dat het zo goed gaat dat je naar Rotterdam kan....ha ha misschien ook wel niet...leuke jongen....maar die zijn er overal...ga zo nog ff werken,naar het ziekenhuis met een cliente,ha ha dat wordt drama,nou joh hou jullie taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen