vrijdag 28 oktober 2011

Ziekenhuis dag 117

Ik vraag me af hoe ik dat altijd gedaan heb..... Als ze me hier hielden terwijl het best goed ging maar ik 'nog even moest blijven voor de zekerheid'. Nooit heb ik zóveel problemen gehad met slapen. Vannacht weer één groot drama, geen oog dicht gedaan. Ik ben ook gewoon niet moe. Ik was gisteren om kwart voor 7 op, had de hele dag niet geslapen en ging om half 12 gisteravond slapen. Niet omdat ik moe was maar gewoon omdat ik wel vond dat het tijd was. Dat werkt dus niet. Geen oog dicht gedaan en nu ben ik nog steeds niet moe. Ondanks een slaappil, nu een andere variant, voorgeschreven door de zaalarts. Dat is toch niet normaal!? En ik had er nog wel zoveel vertrouwen in gisteren, want verder ging het zo goed! :-) Geen last van mijn nek, geen onrust meer, gewoon mezelf. Behalve 's nachts, haha! (oh nee is niet grappig...)


Vandaag gaat de pred naar 20 mg terug, joepie!! De arts voelde er eerst niet zo veel voor, maar mijn argument (mét pruillip) dat hij maandag alweer naar 50 moest gaf de doorslag, haha! Dus dat is wel fijn. En eigenlijk is het natuurlijk ook een goed teken dat ik niet moe ben en zo dus wat dat betreft kan je het ook positief bekijken, maar toch als je dagen al zo lang duren en daar (nu dan ook al) 4 wakkere nachten bij komen is daar toch verder weinig positiefs uit te halen voor mezelf.......

5 opmerkingen:

  1. He die Ils
    Ben blij dat het de goede kant opgaat...ja en slaap is eigenlijk wel nodig om nog meer op te knappen....misschien een goed borrel!!jammer dat dat nou weer niet gaat met de medicatie,nou joh tot straks,dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee meis,

    Hier nog een nachtbraker. Heb ook weer geen oog dichtgedaan. Zou het pred-onrust-weer zijn ofzo dan? Ik sta al maanden op 60mg dus helemaal geen schommelingen in mn spiegel maar wel weer vanaf vorige week vrijdag ineens dat wakkere gedoe. En ondertussen ben ik dus wel doodmoe want er zit een virus klem ofzo. Vannacht werd ik gek van het gesnurk van G. Heel fijn dat hij wel kan slapen, maar doe dat dan stil zeg;-) Ben mn bed dus maar uitgegaan en heb een kast overhoop gegooid. Zomerkleren en dingen in maatje 36 eruit gevist. Die denk ik voorlopig even niet nodig te hebben;-)
    Nu zit ik te wachten op mn zuurstof. Altijd als je uit wilt slapen staan ze om negen uur op de stoep (vorige week stond ik net lekker onder de douche, ze waren er toen al om kwart voor negen!!) en nu wil ik gaan hangen op de bank, waarbij de kans groot is dat ik even in slaap kachel, maar nu zijn ze dus weer later. Ik zie het wel....
    Nou, jij ook weer sterkte daar en tot later!
    Dikke kus van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve ils

    ook hier nog ff een knuffel ;)
    Je bent een kanjer...
    Zet hem op meid...
    Het aftellen kan beginnen!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo meis , goed dat je je al wat beter voel, alleen jammer dat je niet kan slapen, toch wel raar, misschien ben je uitgeslapen Ha Ha (kan je je bed verkopen) hier alles rustig, ben nu een beetje de boel aan het doen , dan het weekend weer werken, enz enz . gr uit dordt xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Fijn dat het eindelijk beter gaat en dat gaat alleen nog maar beter worden. Nu nog een beetje slapen dat zou helemaal geweldig zijn. Nou weltrusten alvast en hoop morgen te lezen dat je beter hebt geslapen. Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen