donderdag 13 oktober 2011

Ziekenhuis dag 102, Gronigen dag 11

Vannacht een beetje rot nacht gehad. Alle 3 mijn pompen hebben kuren en piepen een voor een voor niks. Daarbij kon ik niet slapen terwijl ik wel heel moe was. Dat kwam omdat ik moest wachten met gaan slapen tot alle medicatie erin zat. Omdat ze hier tussendoor ook big eens spoelen was dat niet eerder dan kwart voor 12. Als ik dat nou had geweten... Maar ze zeiden om 9 uur dat het een uurtje zou duren. Dat bleek bijna anderhalf uitte zijn, toen moesten we spoelen en toen kwamen we er achter dat nog een ab achter aan moest van een half uur die dan ook weer moest spoelen. Dus dat was al een goed begin, toen de hele nacht gepiep en tegen de tijd dat ik eindelijk een beetje in slaap viel was de buurvrouw uitgeslapen, fijn. Dus nu ben ik behoorlijk brak en nog steeds niet lekker. Nog steeds veel hoesten, moe pijn hetzelfde eigenlijk. Mijn longen voelen niet echt rustig dus daar heb ik ook nog niet echt veel vertrouwen in. Vanmorgen weer bloed geprikt en een foto gemaakt. De ontstekingswaardes waren torenhoog dus ik denk daarom... Naja, we zien het wel wat het gaat worden vandaag. De dokter moet nog komen, van hem zullen we wel horen wat de plannen verder zijn....

7 opmerkingen:

  1. Hallo daar ben blij dat het wat beter gaat daar, en hoe leuk was die broeder ?? ha ha. Hopelijk mag je weer snel nar rotterdam of nog beter naar huis dan kunnen we weer wat makkelijker komen, anders moeten we hotel boeken he . nou hier alles rustig het weer is hier nu redelijk. nou we wachten het nieuws maar af. gr uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeeeey,

    balen zeg dat het allemaal zo onduidlijk was en super lang duurde allemaal, hopen dat je vanacht wat beter kunt slapen. Dat zou fijn zijn, hoop dat het snel beter gaat. sterkte kus iloon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve jullie
    Jammer he het schiet niet op,gauw wat aan die ontstekingswaarden doen en wie weet...hou jullie taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge,jonge dit schiet niet echt op zeg, vervelend allemaal, hopen dat het binnenkort toch weer bergopwaarts gaat. Hou jullie taai,
    liefs van ons.
    Gré en Jaap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha meid,hopelijk meer rust vannacht, irritant diee pompen én dat spoelen..pff!hopelijk vanavond handiger planning!
    balen dat je je nog niet goed voelt! sterkte! denk aan je. xxxx
    PS fijn dat we weer gewoon kunnen reageren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo daar
    Ilse ik heb vis msn foto,s gestuurd . Hopelijk heb je die binnen gekregen. laat dat op 1 of andere manier even weten. groetjes uit dordt xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedereen in groningen stil zijn, zorg dat alle apparatuur gewoon werkt en stil is. Dan kan Ilse lekker slapen en snel opknappen. De oplossing volgens je neefjes. hahahha
    Kus Johan Wendy Daan en Bram

    BeantwoordenVerwijderen