woensdag 5 oktober 2011

Ziekenhuis dag 94, Groningen dag 3

Vandaag de laatst dag voor DE behandeling. Vanmorgen al weg geweest voor een ct scan. Vanmiddag / vanavond nog een gesprek met de anesthesist en verder niks op het programma vandaag. Ik ben nog steeds niet zenuwachtig eigenlijk. Ik denk dat dat straks komt, als de tijd en zo ook vast staat. Dan is het echt definitief. Gisteren nog even met de arts gesproken. Waarschijnlijk gaan ze me filmen voor de fabrikant en als een soort voorlichting of zo. Omdat ik de eerste ben die ze gaan behandelen die zo slecht is willen ze dat graag vast leggen zodat ze voor en na kunnen vergelijken. Maar ik word niet meer voor de 1e sessie gefilmd, waarschijnlijk voor de 2e of zelfs 3e. Die mensen moeten nog komen praten. Het ECG van gisteren was normaal, daar had ik ook niks geks van verwacht. De longfunctie was echt slecht, maar ook dat had ik verwacht, maar is gelukkig geen probleem omdat ik altijd zo makkelijk te beademen ben en onder narcose alles gelijk ontspant.... Morgen gaan ze eerst de rechter onderkant doen, dan over ongeveer 3 á 4 weken de linker onderkant en dan de laatste sessie allebei de bovenkanten. Ik hoop dat ik morgen als één van de eersten aan de beurt ben. Des te sneller ik klaar ben des te sneller ik ook weer van de IC af mag. Misschien als alles goed gaat mag ik morgenavond dan al wel terug naar de afdeling. Dat hoop ik echt! Maar ik zie het wel, dat is iets waar je zelf natuurlijk helemaal geen invloed op hebt. Ik zal vanavond of morgenochtend nog even een blogje schrijven met de laatste nieuwtjes. Daarna weet ik het niet. Op de uitslaapkamer mocht ik van de week mijn mobiel niet mee nemen, dus ik denk op de IC ook niet. Zodra het kan schrijf ik zelf weer een blog, anders houd mijn moeder jullie wel op de hoogte. Maar ik hoop dat ik me vrijdag (of donderdagavond!) al zo goed voel dat ik het gewoon zelf kan doen! We gaan het zien.....


Oh, nog even dit, zet even het geluid van je computer op zijn hardst. Het lijkt mee te vallen, maar in het echt is het echt heel, heel hard, dit geluid van mijn buurvrouw dat mij uit mijn slaap houd. Afgelopen nacht was het miden gelukkig, danzij goede oordoppen!!




 Tot later!

1 opmerking:

  1. ik ga eens even een poging doen om er een reactie op te krijgen. Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen en je moeder natuurlijk ook.
    Het zal best even spannend zijn.
    Hou je taai, ik denk aan je!

    dikke kus Iloon

    BeantwoordenVerwijderen