vrijdag 16 december 2011

Ziekenhuisdag166 Groningendag 45 I.C

Ilse heeft een goede nacht gehad met de slaapmedicatie door het infus. Jammer is alleen dat er verder  echt geen verschil is, alle klachten die eedere dagen zijn vermeld op de blog zijn er nog. Ilse is hier helemaal klaar heeft veel verdriet en wil hier weg. Alles zit nog steeds net zo dicht als dinsdag. Ze is het vechten zat. Arts vind dat het beter gaat als ze naar de cijfers kijkt maar voor Ilse voelt het niet zo omdat alles nog dicht zit en zodra ze de zuurstof even wegdoet zakt saturatie erg snel naar beneden. Dr blijft bij haar standpunt dat beademen een groot risico is dus Ilse heeft aangegeven zelf terug te willen naar de afdeling. Wat ze hier doen kan op de afdeling dan ook aldus Ilse alleen is er minder bewaking maar dat risico wil Ilse dan zelf wel nemen. Dit alles heeft verpleegkundige net aan arts doorgegeven en vanmiddag komt ze voor een gesprek. Ik snap Ilse heel goed we zijn nu een paar dagen op de I.C en vanaf het moment dat ze hier is gekomen tot nu zien wij(en voelt Ilse) echt geen verschil ze moet nog steeds vechten om aan lucht te komen en de dagen tikken door. Dat geven we ook steeds duidelijk aan. Dus we moeten even afwachten wat dit alles gaat brengen vandaag. Ik zie alleen op dit moment een vechtende verdietige Ilse die er helemaal klaar mee is   Dittie

12 opmerkingen:

  1. Lieve jullie
    Ja wat moet ik zeggen,wat een kutzooi,denk aan jullie,heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar om te lezen maar o zo begrijpelijk. Ontzettend vervelend en we hopen maar dat het snel opknapt zodat de moed ook weer terug komt. Sterkte en liefs, MArcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat afschuwelijk allemaal maar probeer moed te houden al valt dat niet mee. Kom op hoor! liefs en een knuffel van hier. A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo meiden , ik begrijp het . maar het is moeilijk deze situatie ook voor de artsen. Het is gewoon allemaal zo oneerlijk. maar je kan er gewoon niets aan doen. probeer nog een beetje licht te zien en wie weet. gr van ons uit Dordt xxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dit is echt heel zwaar...k weet niet wat ik zeggen moet als alleen dat ik meeleef en voor jullie bid.

    Mag ik vragen wat het grote risico is van nu beademen?Eerder werd ze toch ook wel geintubeerd bij een crisis?

    Sterkte voor jullie allebei! Heel veel liefs
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Ilse en Dittie,

    Ik leef met jullie mee en mijn gebed is dat er spoedig verbetering zal komen in de situatie.
    Heel veel sterkte!

    Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve lieve meisjes, wat moeten jullie je machteloos voelen en oh oh wat kan ik goed begrijpen dat Ilse zo verdrietig is. Meisje, meisje, wat zou ik je graag even komen knuffelen en troosten. Probeer a.u.b. de moed er in te houden ook al zal het verschrikkelijk moeilijk zijn. Hou je er maar aan vast dat je lichaam toch nog regelmatig laat zien dat het nog wel goed kan functioneren. Heel heel veel sterkte, dikke kus Oma Opa en Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ilse!!
    Een dikke mega knuffel voor jou!!
    Ik hoop dat je snel wat minder benauwd gaat krijgen!

    Lieve schat ik denk aan je! En bedankt Dittie voor de update! Voor jou zal dit ook niet makkkelijk zijn!
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhhhh lieve Ilse.
    Hou vol hoor.
    Hou vol hou vol hou vol hou vol hou vol hou vol
    Wij geloven in jou wij geloven in jou wij geloven in jou wij geloven in jou
    Je kan het je kan je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het

    Dikke knuffel
    (ik stuur smsjes naar je gsm, maar mag je die wel op de ic bij je hebben? Anders stuur ik voortaan naar je mamsie...)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Ilse,

    Wat jammer dat het zo gaat......ik hoop zo dat je snel weer opknapt....kan me voorstellen dat je het zo zat bent.
    Ik denk aan je en blijf voor je duimen en hopen.....
    Dittie, jij ook veel sterkte!!

    Veel liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Ilse en Dittie,

    Ik wens jullie veel kalmte en kracht toe.

    Wat een moedige en strijdlustige mensen zijn jullie. Héél veel respect voor jullie houding. Er hoort ook angst en verdriet bij in de huidige situatie, maar daar zijn we mensen voor.
    Hopelijk worden alle zeilen bijgezet om zo snel mogelijk blijvende verbetering te zien.

    Veel liefs en sterkte,

    Victor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We snappen heel goed dat jullie het zat zijn.
    We denken aan jullie.
    Dikke kus van ons J W D B

    BeantwoordenVerwijderen