vrijdag 9 december 2011

Ziekenhuis dag 159 Groninen dag 38

Vandaag is een mindere dag. Na ook al een mindere nacht. Vannacht de hele nacht met de beademing geslapen omdat ik dat fijner vond. Dat was de afgelopen dagen juist andersom. Ik vond de beademing helemaal niet fijn meer, maar nu dus wel. Vanmorgen nog steeds meer pijn, meer slijm en gewoon een rot gevoel van binnen. Alsof het heel erg gezwollen is of zo, zo'n gevoel..... Nou ja, we zien wel wat het word. Gisteren zei de arts dat er heel misschien dinsdag een plekje voor me vrij kwam, maar die kans was heel klein en dus ga ik daar maar niet van uit. Dan heb ik nog precies een week om mijn longen weer op orde te krijgen, dus dat moet te doen zijn. Het MOET gewoon.... Echt volgende week donderdag gaat het hoe-dan-ook door. Het MOET gewoon dooooooorgaan!! Verder is het dus even afwachten, de dokter moet nog komen, we zien wel....Ik ga verder met mijn hobby van de laatste tijd; slapen, haha!

3 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Oh hoop toch echt dat je niet ziekjes gaat worden en dat de week heeeeeel snel voorbij gaat.
    Was al vroeg op pad voor mijn afspraak en bij oma een bakkie gedaan,nu maar huisvrouwtje spelen....denk aan jullie,liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ilse
    fijne hobby slapen,slapen zou het in de fam zitten. hoopt dat het vannacht een beetje beter gaat.Natuurlijk duimen we heel hard dat de behandeling volgende week doorgaat.Sjaak zit in belgie met een bus vol tot zaterdagavond dus het rijk alleen met de jongens.Heel veel liefs voor jullie saampjes en dikke knuffels uit alblasserdam van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat jammer nou weer niet verder ziek worden hoor. Sterkte en hopelijk slaap je vannacht beter.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen