vrijdag 30 december 2011

ziekenhuis dag 180


Yep, gisteren was het weer zover. Mijn HB was weer onder de 5 gezakt, dus was het tijd om mijn bloed wat aan te vullen. Waarschijnlijk was ik daar deels ook zo moe en duizelig van. Ik heb gisteravond 2 zakjes bloed gehad en ik moet zeggen dat ik me nu wel ietsje fitter voel. Maar echt maar een heel klein beetje. Ik voel me nog steeds niet lekker. Hoest meer, meer slijm, pijn etc. Gisteren kwamen ze zeggen dat de bacterie uit mijn urine weg is, maar dat nu dezelfde bacterie in mijn sputum is gevonden als voor dat ik naar Groningen ging. Vandaar dus dat mijn sputum zo groen blijft. Ze zouden nog gaan testen of deze bacterie net als de vorige weer resistent is voor Antibiotica of dat deze wel goed reageert. Dat zou ik gistermiddag horen, maar ik heb niemand meer gezien. Eigenlijk hoop ik dat het resistent is, heb ik wéér een reden om op deze kamer te blijven, net als toen, haha! Ik vraag me af, als het precies de zelfde is als voor dat ik ging en hij weer resistent is, of hij wel weg geweest is. Het is wel erg toevallig dat hij er tot een kleine week vóór ik naar Groningen gekweekt werd en dat hij nu, nu ik net een week terug ben wéér gekweekt word. Dan kán bijna geen toeval zijn, toch? We zullen het vandaag hopelijk wél horen. Ik hoop dat ze me dan ook een ander soort antibitica geven of zo, zodat ik me misschien wat beter ga voelen en morgen even weg kan en 6 Januari naar Wicked!!

5 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Je weet wat ze zeggen...toeval bestaat niet...wat een gedoe met die bacterie,hoop dat je morgen een poosje naar huis kan,vuurwerk is al in huis,ga zo oo oliebollen halen,lekker hoor,nou joh hou je taai,liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ho ho... Dat zijn niet de foto's waar ik om gevraagd had he!
    *Maar wel fijn dat de zakjes misschien een ietsie pietsie helpen.

    Succes weer vandaag! Ik hoop op een toffe doc die je een dagje weg schenkt! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,

    Het zou fijn zijn als je morgen een tijdje naar huis kan.....en naar Wicked....ik hoop dat je verder opknapt!!
    Ik heb dinsdag mijn 4e gehad en ben helemaal niet lekker....hopelijk morgen ook wat opgeknapt om oud en nieuw te "vieren".

    Sterkte en veel liefs,
    Wandaxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo daar zijn we weer , hoe is het nu, voel je je al wat beter met wat extra bloed??? Hopen dat je morgen even naar huis mag, zal wel he . daar gaan we gewoon vanuit. verder geen nieuws gr uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilse,
    Hopelijk een beetje opknappen nu en dan morgen een paar uur naar huis. Dat zou toch wel heerlijk zijn met oud en nieuw. Ik duim voor je. Krijg je al veel bezoek of komt het uit als we zondag of maandag ofzo langs komen. Als het niet uit komt gewoon zeggen hoor!Slaap lekker.
    Groetjes, A-m

    BeantwoordenVerwijderen