vrijdag 16 december 2011

Ziekenhuisdag 166 Groningendag 45 deel 2

Nou daar ben ik weer. Gesprek is geweest met de arts en alles is doorgesproken hun begrijpen Ilse volkomen alleen kunnen ze niet veel meer als nu.Ze begrijpen de onmacht van ons en doen hun best om alles zo confortabel mogelijk te maken voor Ils. De beademing doen ze niet om het risico van klaplong, ontstekingen enz. De arts vond ook dat Ilse te weinig at (voor de kenners onder ons opletten he Ils en te weinig eten) dus is sondevoeding ook nog besproken maar Ilse eet bijna nooit als ze zo erg benauwd is. Ze keken het nog even aan maar zouden het ook door geven aan de afdeling. Arts vind dat haar lichaam nu topsport aan het doen is en dat er voldoende binnen moet komen Ilse heeft aangegeven dat ze terug wil naar de afdeling daar heeft ze al haar spullen en kaarten enz. Als er niets tussen kom mag ze dit morgen gaan proberen alleen met het risico dat ze terug moet als het echt niet gaat. Ze heeft nu een morfinepomp voor de pijn en de morfinepleister en neusspray zijn gestopt, deze gaat ook mee naar de afdeling. Verder dus maar weer afwachten en morgen weer een blog Dittie

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat het een goed gesprek was en dat er begrip is. k Hoop dat het gaat lukken morgen naar de afdeling! k Bid om een spoedig herstel!
    Sterkte en bedankt voor de update, Dittie!
    Liefs uit Davos
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieverds, ondanks dat ik niet veel reageer moeten jullie weten dat jullie tig keer per dag door mijn hoofd gaan. Ik hoop zo dat de situatie snel omkeert, dat die rottige snertbenauwdheid verdwijnt en dan gelijk de pijn meeneemt. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik aan jullie denk. Ik snap zo goed dat Ils er helemaal doorheen zit. Het was juist de bedoeling om op te knappen en dan zit het wéér zo tegen.... Heel veel sterkte voor jullie allebei, ik brand een kaars voor jullie.
    Liefs uit Zwijndrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve jullie
    Hoop toch echt dat die longen snel een beetje open gaan,wat is het moeilijk dat ze een beleid hebben waar Ils eigenlijk niet bij gebaat is wat wel gebleken is in het verleden,hoop toch echt dat er wat gaat gebeuren want het zou fijn zijn als jullie weer deze kant op kunnen komen,denk aan jullie,heel veel liefs en een dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He hallo meiden daar , misschien al op de afd ???? is wat beter daar heeft ze inderdaad haar spullen. ik hoop zo dat het eindelijk is een keer de goede kant op gaat .
    Ja het eten misschien komt ilse wat vit enz te kort dat kan er is niets mee als ze wat extra krijgt . en je weet nooit he . misschien??????
    nou gr uit Dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen