zaterdag 3 december 2011

Ziekenhis dag 153 groningen dag 32

'nee maar ik bel op tijd'


-ja dat ken ik van jullie-


'nee echt! Zodra ik wat weet bel ik echt, spreek ik nu met jou af'


-oké-


Het gesprek met de chirurg gisteren. Die kwam me vertellen dat ik gisteravond nog aan de beurt was. Toen ik zei dat ik dat verhaaltje nu wel kende en dat ik er helemaal klaar mee was om dagen achter elkaar te wachten en nuchter te zijn. Nu verwachtte ze weer van mij dat ik nuchter bleef en als het dan niet doorging zou ik morgenochtend (nu dus) WEER nuchter moeten zijn. Nee, maar ZIJ was anders, zodra ze wist dat het niet door ging zou ze bellen, dus als er niet gebelt werd ging het door. Om half 9 heeft de afdeling nog gebelt, want mijn infuus was kapot en moest dus opnieuw. Ze wilde weten of de anesthesist dat dan vlak voor de ok niet kon doen, dan hoefde er geen arts voor te komen.... Nee dat kon niet want ik was pas na 22.00 gepland en dus moest er een dr komen en kreeg ik een infuus in dezelfde voet. Dan heb ik er al geen vertrouwen meer in hè, als ze dat zeggen.... Om 00.00 zat ik
Nog te wachten. Toen hebben ze zelf maar weer gebelt en zeiden ze dat het 'waarschijnlijk' niet meer ging lukken. Dus toen ben ik maar gewoon gaan eten. Daarna niks meer gehoord en nu kwam ze zeggen dat ik eind van de ochtend gepland sta en dus weer nuchter moet zijn. Ja,daaaaaaag!!eind van de ochtend? Dus dan mag ik blij zijn als ik heb vanavond om 20.00uur heb. De groeten, dus ik heb gewoon gegeten. Niet veel, maar wel wat...ik weet zeker dat er weer iets tussen gaat komen....allemaal spoed....als ze zo door gaan gaan word ik ook vanzelf spoed want mijn longen worden steeds slechter... Heel handig allemaal, ze vinden me niet stabiel, maar ook geen spoed... Kan je er beter voor zorgen dat ik ook geen spoed word lijkt me! Maar goed... Ach, ik ga maar weer slapen want ik ben weer zo moe hele dagen....maar dat is niet eg, zo vliegt de tijd!!


Gisteren was christa er onverwachts, dus dat was wel een leuke afleiding in het wachten, even gezellig kletsen!! Hoewel.... Ik was zo moe dat ik gewoon in slaap gevallen ben haha!! ;-)

7 opmerkingen:

  1. Hey meissie
    Jeetje wat een gedoe toch allemaal,hoop toch echt dat er vandaag wat gebeurt,en hoop ook dat je nog ff naar beneden kan...moed houden he,weet dat ik lekker lullen heb...maar er is geen keus,hou jullie taai en succes,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha meid, wat een gedoe toch zeg!! Groot gelijk dat je gewoon gegeten hebt, wat een schande om je zo nuchter te laten zijn en dan niets doen uiteindelijk (lijkt beetje rotterdams niet?)
    k vind t gewoon balen voor je hoe t allemaal gaat, ook dat je moet wachten op de behandeling, hoewel ik het wel een klein beetje kan begrijpen :) maar 2 weken compleet stabiel is wellicht beetje hoog gegrepen...meid, kleef enorm met je mee!!!
    Dikke kus uit t nog immer niet witte Davos :)
    Jorine
    PS hier trouwens ook een predkuurtje rijker. Maar werkt wel,dus dat scheelt dan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik bedoel natuurlijk niet 'kleef' van kleven maar ik leef.. :) hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo meiden , het begint een beetje rotterdam te worden, of ??? zal het vandaag nog gaan gebeuren. Het is gewoon vervelend heel vervelend, maar ja je kan er zo weinig aan doen.
    Nou doe jij maar gewoon een licht ontbijtje /lunch enz eten hoor , van niet eten wordt je ook beroerd. nou gr iut Dordt xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Wat een gedoe zeg. Als ze zo doorgaan lijkt het op Rotterdam. Succes en ik hoop dat dat ze nu echt snel iets gaan doen.
    Groetjes aan je moeder. Liefs A-M x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad,wat een gedoe allemaal!!!!Als je niet beter zou weten ga je twijfelen of het om een mens gaat!!!Ben net thuis van mijn werk en denk niet dat je dit nu zult lezen?benn trouwens benieuwd of het nu wel is doorgegaan????????Ga poosje slapen nu en morgen ff richting groningen!tot morgen(straks).Groetjes :Sjaak

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt al niet veel beter als rotterdam, lekker irritant, is het zo moeilijk om iemand te laten weten waar ze aan toe is.
    Ik hoop dat het nu allemaal op gaat schieten.
    Ik schrijf eerst dit stukje en daarna ging ik is kijken wat de andere schreven en ik schrijf gewoon precies zo iets. oeps Ik plaats hem toch, want het is duidelijk geen toeval.
    Ik hoop dat ze je snel helpen, heel veel sterkte alvast voor jullie allebei want het blijft natuurlijk spannend. leuk dat sinterklaas nog is langs geweest en ook nog alle tijd had :)

    kus ilooon

    BeantwoordenVerwijderen