zondag 11 december 2011

Ziekenhuis dag 161 Groningen dag 40

Vandaag ga ik het record breken van korte blog schrijven. Ja. Komt ie;

Ik ben nog steeds niet lekker, eigenlijk geen verandering met gisteren, gewoon beroerd. Gisteravond de beademingsdrukken weer verhoogd waardoor mijn longen wel wat meer open staan zolang ik de kap op heb... Maar het is wel weer even wennen van die hoge drukken, maar goed, gaat vast goed komen...
Voor nu ga ik weer slapen, kan nog mooi een uur of 2 á 3 slapen voor het bezoek er is..... Gezelligggg!!

Oh, en we hebben weer een paar nieuwe bloglezers; Welkom:

* Mijn tandarts + assistente (en bedantk voor jullie kaart, leuk, had ik niet op gerekend!) :-)
* en Sandra

Jeeeeej gezellig dat jullie meelezen!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse,

    Sterkte, slaapse en veel plezier met je bezoek!!

    Groetjes, Wandaxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He hallo ja leuk he dat er steeds meer lezers bij komen. Vervelend dat het nog niet lekker gaat , maar we blijven hopen van de week he. ?
    was het gezellig vandaag , zal wel .
    nou gr uit dordt xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Hopelijk toch vandaag een redelijk dag gehad.
    In ieder geval visite en dat is natuurlijk gezellig. Het was vast leuk.
    Sterkte hoor en op naar de behandeling we duimen voor je.
    Liefs van hier.A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ilse, goede morgen, hoop dat het vandaag weer een beetje beter gaat. Op naar de behandeling.

    BeantwoordenVerwijderen