vrijdag 2 december 2011

Ziekenhuis dag 152, Groningen dag 31

Gistermiddag 16.00 uur..... Alweer een lange saaie dag. Een dag waarop ik weer heel de dag op de chirurg heb gewacht en die er om 16.00 uur nog steeds niet was. En toen ineens... Kwam er toch iemand binnen..... Geen bezoek, uit Alblas. geen chirug, geen dokter... nee..... niks van dat alles........ Er kwamen 4 mensen binnen die veel verder kwamen dat uit alblas.....






 Haha, dus lol met de Sint en zijn pieten!!!!

Was echt super leuk gedaan en geregeld, de sint had alle tijd! ;-) Zo konden we met zijn allen op de foto....(jammer dat ze een beetje wazig zijn


 Was er tijd om een stukje te fietsen.....


Tijd om sint-lekkers te eten (tja die chirurg kwam toch niet dus nuchter zijn was niet nodig!)



 En toen was het alweer voorbij.....

En geheugenpiet; als je mijn blog gevonden hebt wel een reactie achter laten he!? ;-)


En dan nu nog even een medische update.... Want ondanks de vrolijke verrassing ben ik verre van vrolijk. Een van de behandelend artsen kwam gisteren langs om te zeggen dat hij me eigenlijk twee weken stabiel wilde hebben voordat hij de laatste (als het echt de laatste is) behandeling gaat doen. En stabiel betekend in zijn ogen niet onrustig maar redelijk zoals nu, maar echt goed zonder klachten en extra medicatie..... Heb hem gezegd dat ik denk dat dat een idee is wat nooit gaat lukken en dat ik het liefst zo snel mogelijk de behandeling krijg, maar hij gaf me verder niet echt antwoord. Verder had de zaalarts niet heel veel nieuws. Hij had persoonlijk de chirurg gebelt en die ging vandaag echt langs komen. Om kwart over 5 had hij nog eens gebeld en meneer (of mevrouw) had de hele dag vast gestaan maar kwam echt zo..... En uiteraard moet hij/zij nu nog komen. EMC praktijken, bah. En ik heb me voorgenomen niet langer te gaan zitten wachten, ik ga vanmiddag hoe dan ook naar beneden. Als hij te besodemieterd is om even te laten weten dat hij geen tijd heeft om te komen (wat me sterkt lijkt 3 dagen achter elkaar maar goed) ga ik niet langer zitten wachten. Dan belt hij maar als hij er is en dan kom ik dan wel naar boven. Dan wacht hij maar 5 minuten op mij, de groeten. Verder is mijn infuus in mijn andere voet net weer kapot gegaan, dus nu zit ik zonder. En dat terwijl mijn longen vandaag een stuk minder goed zijn en ik eigenlijk magnesium zou moeten hebben... Dat kan niet eens door een gewoon infuus.. Daarbij willen ze ook dat ik die pac heb voor de laatste behandeling ivm de medicijnen die ik daarna nodig heb. Als het zo door gaat ben ik met kerst 2012 wel thuis:-( Dus dat word leuk...... Ben benieuwd wat het word vandaag en de komende dagen. Word vervolgt zullen we maar zeggen

5 opmerkingen:

  1. morge ilse
    en weer ben je vroeg. Leuk dat die goede oude man met zijn gevclg jou een bezoek bracht.Dat is weer eens wat anders al was het maar voor even.Hoopt dat die chirurg vandaag toch actie gaat ondernemen.lieve meid ik ga nu maar een poosje werken en straks weer even met opa naar de tandarts dus werk ik maar een half uurtje korter.(eerder weekend) heel veel liefs voor jullie alletwee van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse, jammer dat ze je niet mee hebben genomen naar Spanje. Best leuk daar. Verder balen en met name de onzekerheid denk ik en het wachten. Probeer er maar wat leuks van te maken. ff met je moeder op stap naar beneden oid. Liefs Marcel en groet aan Dittie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi jullie samen
    Dat ziet er gezellig uit...fijn een beetje afleiding,en ja wat moet ik verder zeggen...hoop dat alles snel geregeld wordt....kerst 2011 bij mij hoor...moet gewoon ha ha,nou joh hou jullie taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He hallo daar dat ziet er inderdaad gezellig uit . maar niet te veel snoepen he jullie daar . ja hier alles rustig gister zijn hans en ik naar kaakchirurg geweest , ik moest er 1 weghalen en hans 2 het was me een ochtend hoor , we moesten er om 9 uur zijn en wat denk je 13.00 uur waren we thuis. liep een beetje uit spoedje ja ja . nu zitten we met een dikke mond allebei links. verder is het hier rustig. gr van ons uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ilse,
    Het zit weer niet mee. Gelukkig dat sint en zijn pieten wel even tijd voor je hadden. Probeer er het beste van te maken ook al valt dat niet mee. Liefs voor jullie van ons en een dikke knuffel.A-M

    BeantwoordenVerwijderen