woensdag 28 december 2011

Ziekenhuis dag 178

Vandaag ben ik niet zo lekker. Keelpijn, hoesten, opgezette klieren, hoofdpijn, de bekende klachten. Ik voel me niet echt heel ziek of zo, maar gewoon niet lekker. Dus ik doe lekker niks. Heb ook nergens zin in, ga lekker luieren de hele dag. En.... Een oliebol eten, want die heb ik al, haha!! Echt niet goed voor mij al die lekkere dingen in december!! Gisteren nog even mijn eigen arts gesproken. Die had ook niet zo veel nieuws. Zij zou nog achter de KNO aan gaan bellen, maar ze verwachtte daar niks van omdat KNO-artsen moeilijk te overtuigen zijn volgens haar. Ik snap niet waarom het in Groningen dan wel moest, maar goed. We zullen wel zien, voorlopig is ze er 9 Januari pas weer dus tot die tijd verwacht ik niks. Ik hoop dat ik tegen die tijd een beetje ben, want zij is er ook wel voor om de derder behandeling zo snel mogelijk te laten doen. Dus we zullen wel zien wanneer ik weer terug mag. Voorlopig eerst maar stabiel worden, oud en nieuw vieren en naar Wicked gaan, verder zien we wel...

Oh en net zijn alle pakketje die in Groningen lagen aangekomen.

Dus Johan, Wendy, Daan en Bram bedankt voor de lieve knuffel, ik zal hem gebruiken!

Els, Eugéne, Shay en Liam bedankt voor het lekkers en de cadeautjes!! (ik weet nog niet wat er in zit, ik wacht tot vanavond met open maken als mijn moeder er is)

3 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    MMMMM lekker oliebollen,ga ik van de week ook halen,verder gewoon lekker lui zijn en idd stabiel worden,liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meis ja lekker ik moet ze nog halen , maar ik ben er niet echt dol op . verder hier alles oke . vandaag lekker met je ma gewerkt , gelukkig ik zag ze weer. verder rustig aan en jij geniet van de bollen he . gr uit dordtxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Lekker he oliebollen. Ik vind ze ook heerlijk en de rest van de familie ook. Nou niet verder ziek worden hoor! Slaap lekker.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen