zaterdag 10 december 2011

Ziekenhuis dag 160 Groningen dag 39

Vandaag ben ik niet zo lekker, of eigenlijk helemaal niet lekker. Ben erg benauwd, heb weer 7 liter zuurstof dus ben meer benauwd, veel pijn, meer slijm etc. Dus ik hou het kort vandaag, ga zo weer slapen, kan weinig anders. Wat een verschil kan er toch zijn in 1 dag....Ben zelfs te benauwd om naar de wc of zo te lopen. Heb de hele nacht mijn beademing op gehad en ook gisteren overdag veel. Dat is nu fijner.... Terwijl ik de afgelopen dagen /  weken dat ding vervloekt heb en hem vaak niet meer op had. Gisteren heeft de arts weer de pred verhoogd, magnesium voorgeschreven en ab in de hoop mij dit weekeind weer een beetje op te kunnen knappen. Misschien dat ik er dinsdag tussen kan, maar die kans is heel klein. In dit geval komt het misschien ook beter uit als het op donderdag blijft staan, dan is de kans groter dat ik weer wat hersteld ben... Het is te hopen.... Nee het MOET gewoon, ik ga alles op alles zetten, het MOET volgende week gebeuren en ook in 1 keer! Anders ben ik niet blij.....Dus ga nu even pillen nemen/puffen/sprayen/huffen (ja echt.....de mede-long-mensen weten dat dat betaat!) en weer lekker slapen.... Hopelijk morgen een betere dag......MOET ook gewoon, komt er bezoek, dus dan wil ik wel lekker mee naar beneden en zo! ;-)

5 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Jeetje het schiet niet op he,vervelend,hoop dat je snel wat opknapt,veel slapen vandaag en hopenlijk morgen weer wat beter,ga zo op missie in het makado....tot morgen,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ilse
    nou het gaat niet echt lekker he.hou je vandaag heel rustig probeer lekker te slapen dan kan je met het bezoek weer lekker gaan eten beneden.
    Rustige zaterdag zo geen korfbal vandaag dus we hoeven niet op pad.Heel veel plezier met je bezoek morgen.liefs van ons voor jou en je ma
    dikke knuffels uit alblasserdam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo meiden nou het gaat lekker zo he ,niet dus. ja het is heel raar he de ene dag voel je je goed em de andere dag is het kkkkk. probeer veel te slapen en sommige mensen zeggen een flinke borrel, dan knap je wel op . ja ja .
    nou hier is alles rustig. ik heb wel een nieuwtje , vandaag is de eerste ivf terugplaatsing , bij sharon gedaan. nu afwachten????? 25 dec mag ze een zwangerschapstest gaan doen. dus voor hun spannende dagen. ik hou jullie op de hoogte. gr uit Dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi ilse en dittie,hoop echt dat het voor jou volgende week goed uitpakt ilse,we gaan duimen!!!!!
    Doe mama de groetjes uit dordt van sandra
    xxxx voor jullie
    ps neem je rust

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ilse en Dittie, Als je iets heeeel graag wil en je er voor gaat lukt het dikwijls ook! Dus... jou gaat het ook lukken, duim voor je X Marcel

    BeantwoordenVerwijderen