zondag 4 december 2011

Ziekenhuia dag 154 Gromoningen dag 33

Vandaag hou ik het kort. Gisteren ging ik om half 1 voor die pac plaatsing. Ik was 's avonds om half 8 eens een keer terug. Toen ik helemaal klaar lag al op de operatietafel kwam er een spoed keizersnee en dus moest ik daar wachten. Terug naar de afdeling mocht ik niet. Uiteindelijk werd ik iets voor vier uur onder narcose gebracht en werd ik iets na 5 en heel rot wakker. Dood en doodziek was is en dat is nog niet helemaal weg. Of helemaal niet eigenlijk.... Dus ik ga weer slapen, morgen hopelijk een langere en positievere blog...

4 opmerkingen:

  1. he bah meid...jammer dat je je zo beroerd voelt en zo ontzettend lang moest wachten!!
    Beterschap en uitrustse!
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey meissie
    Hou je taai he,hoop wel dat je een beetje kan genieten van het bezoek van Sjaak,Trudie,Gerwin en het sintfeest beneden,liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo meiden ja wat moet en kan ik zeggen , ik weet het ook niet , wel dat ik altijd aan jullie denk. gr en ondanks alles toch een beetje een fijne dag gr uit Dordt xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Ilse,

    Wat vervelend allemaal......ik hoop dat je snel

    weer opknapt!!

    Nu maar uitrusten en heel veel sterkte.....

    Liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen