maandag 5 december 2011

Ziekenhuis dag 155 Groningen dag 34

Ik ben nog steeds niet lekker... En dat is niet handig, want ik wil dat ze deze week de laatste behandeling gaan doen...... Ik hoop echt dat ze dat doen, donderdag of zo, maar ik vraag het me af.... Ik heb er nog niks van gehoord en het is nog niet eens gepland, dus ik denk dat de kans erg klein is, maar goed, ik ga het toch vragen... Anders ben ik met de kest zeker niet thuis.... Verder weinig nieuws, ik slaap vooral hele dagen en verder doe ik eigenlijk niks. Gisteren zijn mijn oom, tante en neefje geweest en hebben we nog een klein beetje sint gevierd, dus dat was wel gezellig! Verder is het dus even afwachten wat de doker en de behandeled arsten willen. Waarschijnlijk moet ik vandaag nog wel naar het dagcentrum (tsja zo heet dat hier) om mijn pac opnieuw aan te laten prikken. De chirurg heeft dat zaterdagavond al gedaan, maar had zo'n haast dat ze niet door had dat de naald die ze gebruikte veel te lang was. Toen ze klaar was kwam ze er pas achter dat hij er wel erg ver uit stak en dat ze ipv een middelmaat de grootste had genomen terwijl ik 'vroeger' altijd de kleinste had, dus dat zal nu ook nog wel lang genoeg zijn, handig!! Nou ik ga nog even verder slapen voor de verandering, haha! Ik ben benieuwd hoe lang dit duurt, straks is het weer het andere uiterste van dag en nacht níét slapen mij kennende, maar goed, we zien wel.......

Oh en kijk, daar zit -ie;


6 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Dat ziet er niet fraai uit...hoop echt dat je van de week nog geholpen wordt maar idd als je nu nog van niets weet zal het wel niet gebeuren....jammer,wil je de sint bedanken voor de kado,s,nou joh hou je taai he,liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Ilse,
    wat een geduld moet jij hebben zeg. ik heb bewondering voor je zoals je met alles omgaat.
    hopelijk krijg je de behandeling nog deze week.
    veel sterkte en slaap maar zoveel mogelijk, dan gaan de dagen lekker snel. doe ook de groeten aan je moeder.
    groetjes marieke gort

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Ilse,
    het valt allemaal niet mee he?! Wachten duurt altijd te lang.....
    Toch kun je er maar beter goed in gaan, dan zoals je nu bent. Moed houden hoor, uiteindelijk komt het goed moet je maar denken!
    liefs Gitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ilse,
    Fijn dat je gisteren toch nog een beetje sinterklaas hebt gevierd. Nou de behandeling nog dat zou wel erg prettig zijn.Ik hoop dat je een beetje opknapt van al dat slapen. Nou sterkte en we duimen voor je.Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heey, daar was ik weer.
    gelukkig nog een beetje sint gevierd.
    Ik hoop dat het voor de verandering allemaal is op wil schieten, dat je lekker thuis kerst kan vieren. Gewoon blijven zeuren, als jij vind dat je het aan kan. succes dikke kus ilooon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ils, wat een gedoe allemaal he? Lijkt wel een beetje EMC. Duimen voor de behandeling. We blijven aan je denken. Liefs MArcel

    BeantwoordenVerwijderen