woensdag 14 december 2011

Ziekenhuisdag 164 Groningen Dag 43 deel 2

Tot nu toe lig Ilse nog steeds aan de Opti-flo. Haar bloedwaardes gaan goed en de saturatie blijft ook goed zolang alles zo blijft gaan, als ze iets veranderen gaat de saturatie met sneltreinvaart naar beneden. Ilse zelf is nog steeds erg moe, slaapt voordurend en verder alle klachten van vanmiddag zijn er nog. Net is er nog een gesprek geweest met de arts en we hebben alles doorgesproken. Morgen gaan ze ook even contact opnemen met Ilse haar eigen longarts in Rotterdam of die nog ideen heeft en wat ze e.vt. nog kunnen doen. Verder gaat Ilse dadelijk een slaapmedicatie krijgen en dan kijken of de spieren hierdoor wat willen gaan ontspannen want de bovenste spieren die nog niet behandeld zijn zitten potje dicht. We hopen dat de nacht rustig gaat verlopen en dat er morgen ander nieuws is. Verder willen wij iedereen bedanken voor de lieve reacties, ik heb steeds wat voor te lezen. Dittie

6 opmerkingen:

  1. Eindelijk weer een heel klein stapje in de goede richting van ons vechtertje; hoop dat Ilse (en jij ook) vannacht de nodige rust krijgen en er morgen inderdaad ander nieuws is.
    Ik zal straks persoonlijk Klaas Vaak bellen om jullie daarbij te helpen. Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha beiden,
    Lief Dittie dat je ons op de hoogte houdt. Het valt niet mee ook voor jou niet. Je staat erbij en kijkt er naar. Fijn dat het nu iets beter gaat. Hopelijk blijft het nu de goede kant op gaan. Nogmaals sterkte. Liefs voor jullie. A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ilse,

    Ik plaats maar zelden een reactie maar nu kan ik niet achterblijven. Je moeder moet gewoon wat voor te lezen hebben!
    Ik heb zoveel respect voor jou, hoe je alles aangaat! Ik weet, je hebt geen andere keuze maar gewoon HOE je het doet, petje af! En nu weer die zware strijd leveren, tis niet niks.
    Ik ga mijn bed nu opzoeken in de hoop dat jij al lekker ligt te slapen en dat je bovenste spieren weer wat ontspannen.

    Hartelijke groeten en het allerbeste!
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve jullie
    Hoop dat jullie allebei goed geslapen hebben vannacht,Ilse met slaapmedicatie...hoop dat er vandaag goed nieuws komt van je eigen longarts,duim voor je Ils,denk aan jullie,knuffel van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo meiden , ik hoop dat het een goede nacht is geweest , en hopende op beter nieuws.

    gr van ons uit dordt xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat jullie beide een wat betere nacht te gemoed gaan en dat je lichaam weer een klein beetje tot rust kan komen!
    Ik hoop dat er snel beter nieuws komt!

    sterkte, heel veel liefs en een dikke knuffel

    Ilooooon

    BeantwoordenVerwijderen