dinsdag 13 december 2011

Ziekenhuisdag 163 Groningen dag 42

Ik ben wat laat met Ilse haar blog maar dat komt omdat het hier erg onrustig is en een gaan en komen van artsen. Ilse is nog erg benauwd, zuurstof staat inmiddels op 10 met kap. Vanmorgen heb er ook een k.n.o arts mee gekeken omdat Ilse steeds een virus heeft sinds ze hier is en deze arts heeft geconstateerd dat haar keelamandel eruit moet. Deze moet eruit omdat ze daar altijd opgezette klieren heeft in haar nek en die daar waarschijnlijk gewoon zit te vervelen/ontsteken en daardoor steeds een virus of bacterie krijgt in haar keel en deze nu steeds naar haar longen gaat.Of dit nog voor de derde behandeling moet of erna gaan ze nog bespreken. Alleen is dit nu op dit moment niet belangrijk omdat ze nu erg moet vechten om te ademen. Op dit moment is de vraag of Ilse naar de I.C gaat of niet want het gaat steeds slechter en haar bloed gaat verzuren. De I.C arts komt steeds en ze zijn steeds in overleg. Als er meer nieuws is zet ik het er weer op Dittie

9 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte, duim voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, het zit ook nooit echt lekker mee! Heel erg veel sterkte voor jullie!

    Ik kan haar adres niet vinden, kunnen jullie dat nog een keer op de site zetten?

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sterkte meiden,

    groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve jullie
    heel veel sterkte,weet inmiddels dat Ils naar IC is,denk aan jullie,dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ilse en Dittie,

    Wat een pech weer, het schiet zo niet op, ik hoop voor jullie dat het donderdag doorgaat maar eerst maar wat meer lucht.

    Liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk aan jullie dikke xxxxxx sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We denken aan jullie!
    Ilse, heel veel sterkte. En Dittie ook.

    Groetjes, Jeanet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte hoor. Wat is dit zwaar voor jullie elke keer weer.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo meiden daar , ja ik weet het ook niet , ik vind het zo moeilijk en rot voor jullie het is gewoon KKKKKKK . je wordt er gewoon kwaad om. Lees nu ook dat ilse op ic licht , hopelijk krijgt ze snel wat meer lucht. hou je goed , ik denk dag en nacht aan jullie . heellllllllll veellllllllllllll liefde en veel sterkte van ons gr uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen