dinsdag 6 december 2011

Ziekenhuis dag 156 Groningen dag 35

O-ohw..... Ik ben een beetje laat..... Ik was weer eens in slaap gevallen, haha! Eigenlijk heb ik niet zo heel veel nieuws hoor. De dokter is vandaag nog niet geweest. Gisteren had hij weinig nieuws. De magnesium is weer gestart om ook mijn longen het laatste zetje te geven. Ik heb er op aan gedrongen dat hij zijn best moest doen bij de behandelend artsen mij deze week nog te behandelen. Maar hij twijfelde heel erg of ze dat zouden doen...... Hij ging het wel proberen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig vertrouwen in heb dat het deze week nog gaat gebeuren..... Zucht...... Zo ben ik natuurlijk nóóit met de kerst thuis! En dan nog maar hopen dat ze het in 1 keer doen.... Ik word alweer ongeduldig dus dan gaat het beter... Dus dat is een goed teken, goed genoeg om de behandeling deze week in één keer te doen wat mij betreft!....Het kan dan wel "nog obstructief" klinken en piepen, maar ja....... ik vind het wel best.... Nu hun nog...... haha! ;-)

3 opmerkingen:

  1. Goeie morgen dan maar.... Lekker toch beetje luieren, gaan de dagen wat sneller, nu maar duimen dat het een beetje opschiet! Groet, MArcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse
    Hoop met je mee dat ze de behandeling van de week en in 1 keer doen als het verantwoord is,zou toch lekker zijn als je met de kerst thuis of in ieder geval in Rotterdam bent....wij gaan ook heel hard duimen...hou jullie taai,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ilse,
    Het zou heerlijk zijn als je je weer wat beter voelt. Laat de behandeling dan maar gauw plaats vinden. We duimen voor je.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen