donderdag 22 december 2011

Ziekenhuis dag 172 Groningen dag 51

De laatste dag. Het laatste uur is zelfs aangebroken als het goed is. De ambulance zou hier om 9 uur zijn. Ik hoop dat ze een beetje op tijd zijn. Gisteren kwam ze op de valreep nog zeggen dat ik bacterie in mijn urine heb waardoor ik alleen moet liggen. Dus een nieuw ab kuurtje gestart, in tabletten, dus geen belemmering voor een eventueel verlof. ;-) De buurvrouw die net naast me was komen te liggen moest dus verhuist worden. Dus ik dacht ; zo, dat ik geregeld, dat geld dan voor Rotterdam ook. Maar dat is dus niet zo. Als hun het niet nodig vinden, dan hoeft het niet. Net als met die keelamandelen eruit halen. Dat slaat toch helemaal nergens op! Het is isolatie of niet. Die amandel moet eruit of niet. Maar niet dus, ieder ziekenhuis bepaald blijkbaar zijn eigen regels, zelfs of dat gebied, vreemd en eigenlijk belachelijk, maar goed. Er zijn wel meer "vreemde" dingen op mijn pad gekomen in ziekenhuisland in Rotterdam de laatste jaren. Dingen die je als je ze zelf niet meemaakt niet zou geloven.... Maar goed, we zien wel waar ik straks terecht kom. Ik heb mijn katheter nog, dus dat is wel erg fijn voor in de ambu. Alles is ingepakt, alleen nog wat dingen afronden. Ik wil bv zelf een kopie van de overdracht en de medicijnlijst in de hoop het gezeik van de vorige keer voor te zijn. Zulke dingetjes.... Als dat allemaal klaar is lekker nog even mijn ogen dicht tot mijn taxi er is. Ik laat vanavond nog wel even weten hoe de dag verlopen is. Tot vanavond!

1 opmerking:

  1. Lieve jullie
    Succes met de lange rit....voorzichtig he
    Liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen