maandag 12 december 2011

Ziekenhuis dag 162 Groningen dag 41

Vanmorgen dacht ik even dat ik het licht had gezien. Ik deed mijn gordijnen open en zag dit;
Tsja, en wat denk je dan? Ik kon niet verklaren wat het was...... Tot het wat lichter werd en bleek dat er ineens een grote kraan stond, haha!

Verder weinig nieuws, nog steeds beroerd, lig vrijwel dag en nacht aan de kap en slaap de hele dag, Ik heb zelfs geen puf om tv te kijken of zo.... Ik heb genoeg te doen, moet mijn agenda voor volgend jaar nog invullen, alle gegeven uit mijn oude telefoon met de hand in mijn nieuwe zetten..... Je kan dat ook wel kopiëren, maar dat wil ik niet omdat er ook veel verwijderd moet worden. Verder moet ik nog steeds deze laptop ordenen, want alle muziek e.d. staat nog steeds door elkaar, ligt er nog een stapel boeken die ik moet lezen, staan er steeds mails te wachten op een antwoord en zo kan ik nog wel even door gaan..... Erg he? Druk leven heb ik hoor! ;-)

Vandaag moet ik even wat dingen met de dokter bespreken. Bv mijn kap, er blijkt nu dat er helemaal geen overdracht is geweest naar het beademinsteam van hier. (al die tijd zijn de drukken niet veranderd en had ik ze dus niet nodig, nu moesten hun eigenlijk die drukken veranderen maar dat deden ze niet omdat ze niks van mij wisten). Daardoor moet de verpleging die dat eigenlijk helemaal niet mag de drukken veranderen. En dan moet je maar geluk hebben dat er 1 werkt die dat net wel wil doen als dat nodig is. Ze moeten dan het beademinsgteam van Rotterdam bellen met een arts erbij om even op en paar knopjes te drukken! Dus dat is niet handig, gaan we vandaag even bespreken, want eigenlijk wil ik de drukken nog (weer) wat hoger.... Door die hoge drukken moet het masker ook steeds strakker waardoor ik weer drukplekken krijs, dus ook daar moeten we iets op verzinnen. Verder wil ik weten of het nog doorgaat morgen (dat denk ik niet) en anders MOET het donderdag!!! En we moeten even een oplossing zoeken voor mijn maag. Door de hoge drukken komt er veel lucht in mijn maag en dat is een behoorlijk rot gevoel.... Dus vandaag weer een 'drukke' dag voor de boeg en tussendoor lekker slapen....

5 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    De ballen hangen in de boom hoor,staan leuk.
    Hoop echt dat deze week die behandeling gaat komen,dat de kap goed zijn werk doet,nou jou trustte,dikke kus van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse,
    We duimen voor je, meer kan ik helaas niet voor je doen!Liefs marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, zag er idd mysterieus uit!! Balen dat t niet goed gaat, dat je de kap met hogere drukken nodig hebt, bijna dag en nacht is niet okey. k Duim heel hard voor je!!k Zou zo graag willen dat t weer eens beter met je ging! k Heb echt bewondering voor je kracht en moed, je blijft ervoor gaan ondanks alle tegenslagen. Petje af!!
    Dikke kus uit een wit Davos, waar de vlokjes gezellig naar beneden dwarrelen..! (en t dus voor mijn longen ook veel te vochtig is en die dus ook lekker protesteren..)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ilse,

    Ik heb 2 uurtjes geleden mijn 3e gehad en wil je voordat "het" begint je even sterkte wensen.

    Dus bij deze: Veel Sterkte, Kracht en alle Geluk!!

    Ik hoop echt voor je dat je donderdag geholpen wordt.....

    Veel liefs, ook voor Dittie.

    Wandaxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. .....en de mannen wensen je ook veel sterkte!!

    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen