donderdag 8 december 2011

Ziekenhuis dag 158 Groningen dag 37

Vandaag weinig nieuws, gisteren alleen de zaalarts gezien. Die wist nog geen datum, dus vandaag word het niet, op zijn vroegst nu dus dinsdag...... Hij twijfelde of hij door moest gaan met alle extra medicatie die ik krijg zoals de pred, de magnesium en de ab. Hij heeft toch maar besloten dingen 1 voor 1 af te bouwen omdat mijn longen nu vrij goed zijn. Daarbij lopen we het risico op een crisis of een nieuwe infectie. Maar zei hij, als we alle medicatie nu later staan en er gebeurd dan iets, wat ook al regelmatig gebeurd is, heben we niks meer achter de hand. Nu kunnen we zodra het iets minder lijkt te gaan deze medicijnen weer geven en dan hopen dat het weer beter gaat, als je die medicijnen allemaal houd kunnen we ze er niet meer bij geven... Op zich wel een goed plan vind ik en wel fijn ook om even wat minder medicijnen te hebben.... Alleen wel te hopen dat er niet een crisis, virus of infectie om de hoek komt kijken deze week...... Dus ja, we wachten nog steeds af eigenlijk...... Ik heb gisteren maar mijn stukje van de kamer vast een beetje in de kerstsfeer gezet. De kans dat ik hier ben met de kerst word met de dag groter..... Van de week komen er nog wat spullen bij uit de auto, die had ik van de sint gehad en zo.....Is toch best wel gezellig zo die lampjes, al is het dan in het zh....



7 opmerkingen:

  1. Hey, goede morgen. Klinkt allemaal niet verkeerd, alleen jammer dat het zo donders lang duurt. Groet en X Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey hallo jullie samen
    Ziet er gezellig uit met die kerstspulletjes....wel jammer dat het weer in ziekenhuis moet en niet thuis...maar moed houden,misschien dinsdag en dan toch voor de kerstdagen naar huis...blijven hopen,duurt wel lang he en zeker nu het goed met je gaat...denk aan jullie,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er idd gezellig uit ja!! Jammer dat je t niet thuis gezellig kunt maken, maar groot gelijk dat je t dan maar in t zkh doet. Je moet toch die lichtjes en kerstballen een keer gebruiken :-)
    Duim voor je mee voor dinsdag op de planning te staan én dat meds verminderen goed blijft gaan!
    xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo meiden ja wat moet ik zeggen . Je kamer is al wel een beetje gezellig.. Zet hem op komt goed schatje. Gr xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey, meis, daar was ik weer.
    Wat een gezelligheid al die lampjes, onze kerstboom staat ook al. Ik hoop dat het in ene heel snel gaat en dat je toch lekker thuis kan zijn. Wel fijn dat je longen in ieder geval wat rustiger zijn nu, ik duim voor je dat het nog lang zo blijft!

    dikke kus Iloon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Ilse,

    Ik duim voor je dat het dinsdag gaat gebeuren.....fijn dat je je wat beterder voelt, houden zo!!
    Gezellig hoor, al die kerstspulletjes.....
    Groetjes en veel liefs, ook aan je mams.
    Wandaxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ilse,
    Het ziet er gezellig uit maar laat nu dinsdag de behandeling maar plaats vinden. We duimen voor je. Gaat het met je moeder ook nog goed? Zijn het erge lange dagen voor der of gaan ze toch nog wel snel voorbij. Doe ze de groeten van ons. Slaap lekker.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen