maandag 31 januari 2011

Ziekenhuis dag 12


Kijk éven hoe laat (of hoe vroeg) het is..... Dat zegt genoeg over hoe ik geslapen heb........

Verder alles nog steeds rustig. Ik ben nog steeds niet helemaal lekker, hetzelfde als gisteren. Ik ben niet benauwder of zo. De AB is gestopt vannacht. Ik ben benieuwd wanneer het woord THUIS gaat vallen. Ik kan nog steeds niet helemaal zonder zuurstof, dat is balen! Er zal vandaag of morgen wel eerst een longfunctie gepland worden en nog bloed afgenomen en dan..... als dat allemaal goed is.... en ik kan zonder zuurstof.... (een paar uur is genoeg is he, ik kan best éven doen alsof, haha!) ben ik hopelijk voor het weekeind thuis! ;-)

3 opmerkingen:

  1. Hoi die Ils
    Ja je was er vroeg bij vanmorgen,hopelijk wordt alles snel afgebouwd en dan naar huis.....maar alleen als het echt kan he,maar dat weet jezelf het beste.
    Ga zo naar mn werk,het is er erg onrustig dus wordt ws een niet zo,n leuke avond maar we gaan het zien.
    Nou de badkamer is klaar op de badkraan na(geen gereedschap,uitgeleend)dus er is plaats voor 2 zwart/wit/grijze zeepkettingen voor op mn witte kast,nou joh hou je taai,hoop dat de spierpijn ook gauw weggaat,horen elkaar kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ilse nou je was zeker vroeg vanmorgen.hoop voor jou ook dat je misschien weer naar huis mag maar je moet maar afwachten he.Vanavond voorlichtingsavond in de kantine van ckc over de sporthal die ze in onze achtertuin willen bouwen.Planning is bij de van hogendorpweg dan heb ik er niet zoveel moeite mee maar aub niet voor mijn snuffert.Hou je haaks gr.van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he hallo ja erg vroeg ik was al op het werk je ma ook. luister goed naar je lichaam he en de dokter, hopen dat het snel beter gaat. groetjes uit dordt xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen