woensdag 12 januari 2011

Thuis dag 5

Vandaag weinig nieuws. Rustig dagje en rotweer, dus ik ga lekker niks doen.

Wondje is gisteren toch niet gehecht. Nu zag hij een of ander (moeilijk woord) weefsel waardoor het niet meer kon. Nou ja, nu zitten er hechtpleisters op en klaar ermee. Het zal vast wel een kéér dicht gaan, toch?

Verder vandaag wel wat benauwder en wat pijn rechts onder, uiteraard, dat is DE plek, maar goed, verder geen koorts en niet ziek, dus het ligt vast aan het weer of zo, haha! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Mogge
    Het lijkt wel woensdag in het ziekenhuis he,een saaie dag,nou met dit weer valt er ook weinig te beleven,als je wil mag je wel mee naar kapper vanmiddag hoor.werd alweer vroeg m,n bed uitgebeld of ik kon werken,nou liever niet,kapper en best wel overuren,maar als er niemand kan hoor ik het nog wel,maar dan na kapper,dus ben benieuwd of ik nog moet werken vandaag,nou joh jij lekker niets doen,gewoon lekker tv kijken,we horen elkaar weer
    Kus van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he hallo nou ik heb ook vanmorgen lekker met je ma gewerkt, ha ha . nou en laten we maar hopen dat het wondje vanzelf dicht gaat he , probeer het vol te houden he in het ZH lig je ook maar dus dat kan ook thuis he. nou groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen