donderdag 13 januari 2011

Thuis dag 6

Ik snap het niet.....

Ik snap niet dat er mensen zijn die het leuk vinden.....

Ik haat het.

Hoe ik het ook doe......

Waar.
Wanneer.
Wat.
Met wie.(of alleen)
Thuis of niet.

Het maakt niet uit, ik vind er niks aan.

Zelf er naar kijken.... Op tv...... Of "live"...... Ik vind het vre-se-lijk saai

Sporten

Bah. Gisteren voor het eerst weer gefietst. Nee, niet buiten in de regen hoor, netjes droog op zolder op de hometrainer, haha! Ik was het al een paar dagen van plan, en dus is het er gisteren voor eerst van gekomen. Jaaaa, want sporten is ow zo goed voor je. Op het moment zelf ben je na 5 minuten compleet doorweekt van het zweet en buiten adem nadat je 5 minuten doelloos die trappers rond hebt getrapt en de muur grondig bestudeerd hebt. Vandaag kom je er achter als je je bed uit wilt stappen je spieren toch wel erg weinig meer gewend zijn waardoor je je NOG meer 80+ voelt dan je al deed... En dan met het idee dat je vandaag of in ieder geval morgen weer moet.... Want je moet wel iets op bouwen...Yeah right... Ik enige wat ik al jaren opgebouwd krijg dankzij het fietsen zijn stapels was en bergen spierpijn, maar that's it...dus straks of morgen weer 5 minuten (om mee te beginnen) naar een muur staren en doelloos trappen... Ow wat een lol.........Maar ik heb het bewezen....... Sporten is voor mij als enige op de wereld niet goed!

Want

Oohw jee....... verkouden........ Ja hoor, natuurlijk........(das géén toeval, denken jullie wel?)

Dicht

Mijn oor zit helemaal dicht.... En dus ben ik aan 1 kant nu bijna doof...... Das niet handig! Waarom gebeurde dit niet in het ziekenhuis?!

Ik hoor (bijna) niks aan 1 kant...... Hier is dat lastig...... Daar was het heel handig geweest de laatste 2,5 week! Had me een hoop oordoppen gescheelt zeg maar, haha!

En ook mijn neus & keel zitten min of meer dicht. Min of meer ja, want mijn neus is nu aan de wandel...... (Yep, een loopneus, haha!) Wandelen is ook een vorm van bewegen he... is mijn neus heel sportief vandaag!

Hij wel...     ;-)



(misschien is het voor sommige mensen handiger om toch de auto te pakken....)

5 opmerkingen:

  1. Meid, ik zou zeggen; ga iets doen wat je leuk vindt.
    Wat je maar wil,
    koken, bakken, strijken, yoga, I don't know... gewoon even lekker iets wat JIJ wilt.
    Je bent nu 6 dagen thuis en voor het zelfde geld lig je morgen weer in het emc (sorryyyy, ik hoop het niet natuurlijk he!),
    en dan denk je %^**^# ik heb helemaal niet genoten van thuis zijn...

    Dikke kus,
    Goed dagje voor u!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha meid,
    k Ben t helemaal met misspiggy eens! Gewoon in huis beetje bezig zijn is na 6 maanden ziekenhuis ook al sporten...! Maarre, herken het gevoel wel hoor, heb ook zo'n ding, maar vind er niks aan..tja...
    Hier ook verkouden aan tworden, dus blijf veilig aan deze kant van t scherm :-) Hopelijk liggen we niet gelijktijdig weer daar (=je weet wel waar ;-)), hoewel t gzellig zou zijn, ook samen met misspiggy, maarre, we blijven lekker lang thuis!!!!!!
    Goede dag en liefs!
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ils
    Ja wat ga ik zeggen,een lekker muziekje op je oren sport misschien lekkerder,ha ha moet ik zeggen,heb gisteren zelfs mijn brommer gepakt om naar kapper te gaan,en bijna heel de wereld is verkouden,maar hoop niet dat het voor jou gevolgen heeft,dus gewoon lekker veel paracetemol slikken dan kan je het misschien nog even thuis uit zingen,ik hou me aanbevolen hoor als je ga bakken whaaaaa,gisteren niet meer gewerkt,straks wel,nou joh hou je taai
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ilse,

    Je hout je blog trouw bij! Leuk! Sproten is gewoon goed voor je en als je een beetje conditie opbouwt nog lekker ook dus.... doorgaan! Verkoudheid is niet goed voor je maar ja de griep slaat toe. Zou in het ziekenhuis ook kunnen gebeuren denk ik maar het is wel balen. zoutwatersnuiven maar. lekkerrrrrr ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo wat moet ik zeggen de andere hebben het al gezegt gewoon doorgaan en duo neusspray halen dat helpt echt, en als je naar buiten gaat goed aankleden. nou groetjes uit dordt xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen