zaterdag 1 januari 2011

Zaterdag week 15 dag 97

Vannacht heel slecht geslapen... Gisteravond met veel pijn en moeite tot 00.15 wakker gebleven, daarna wilde ik gaan slapen. Op zich viel ik best snel in slaap, maar ik heb de halve nacht liggen hoesten. Dat was dus niks. Stond ik vanmorgen om half 8 van ellende maar onder de douche. Bah, ben vandaag dus erg moe.



Net nog wel wat uurtjes bijgeslapen, maar niet echt rustig. Er liep steeds iemand binnen.
Verder weinig nieuws, geen bezoek van dokters of zo. Rustig dagje. De prednison is vandaag wel van 60 naar 50 mg gegaan. Dat hadden ze gisteren afgesproken. Verder doe ik vandaag lekker.... NIKS, haha!

2 opmerkingen:

  1. He die Ils
    hoop dat je vannacht lekker kan slapen,beetje bijslapen.
    Vanmiddag bij Franz zijn moeder geweest,volgegeten ha ha,wat je kamer betreft nog een bloemetjes gordijn dan is het compleet.
    Nou joh ga banken,we spreken elkaar
    Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo meis nou je heb het weer goed te pakken, toch misschien ook een koudje gevat? nou ik ben ook lekker aan het niksen. lui zijn . nou gr uit dordt xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen