zaterdag 8 januari 2011

Thuis dag 1 deel 2

Vandaag alles goed gegaan, niet echt extra last of zo....


Vlak nadat de lijn er uit is gehaalt... Alles nog netjes droog en mooi roze van het ontsmettingsmiddel...
Zie je dat soort van witte streepje 3 hoekje links boven? Zo liep het lijntje onder mijn huid...

tjsa.... hier begon ik te 'lekken'......
Mijn wondje is nog steeds 'lek'. Vanmiddag de huisartsenpost gebelt om te vragen of het kwaad kon en of er evt een hechting bij gezet kon worden. Maar de assistente wist niet waar ik het over had (wát voor lijn!?) en zei dat ik maar terug moest naar het ziekenhuis waar het gedaan was. Ja, dag hoor, dat ga ik niet doen, daar heb ik even genoeg van. Bovendien zit ik als ik bijna stik al 4 uur op de EHBO te wachten, laat staan als ik met zoiets simpels kom... Trek er maar een dagje voor uit.....Dus vanmiddag opnieuw de pleister verwisseld en zelf een beetje geknutseld met van die hechtpleistertjes. Niet te veel, want het is allemaal erg gevoelig. Maar goed, we hebben het wondje wat naar elkaar toe kunnen 'trekken' met de pleister. De pleisters staan erg onder spanning, dus ik hoop dat ze blijven plakken. Mischien dat het nu minder lekt en wat makkelijker dicht gaat. En hoop ook dat het een beetje netjes geneest. Het verticale sneetje is heel mooi gehecht. Het is een heel dun streepje en die is al zo goed als dicht, amper nog te zien. Dat horizontale wondje is dus een ander verhaal.. Ik hoop echt dat het niet al te lelijk geneest. Als het maandag nog niet dicht is laat is de huisarts er wel even naar kijken...

Verder weinig nieuws. Morgen rustig dagje. Lekker thuis, beetje alles bijwerken. De medicijnlijst en zo... allemaal van die 'rot'klusjes, maar ja, die moeten ook gebeuren he.........

2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Dat is nou weer balen, zeg......

    Ik hoop voor je dat het uit "zichzelf" geneest en dat je niet weer op dokterspad moet.

    Wel blijven genieten van het thuis zijn, hoor.

    Doe je (en de mijne) familie de groetjes......

    Liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    Jammer dat het nog lekt maar hopelijk met je eigen geknutsel dat het blijft zitten en dicht gaat. Rust lekker uit en geniet ervan maar dat zal wel lukken.
    Liefs, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen