dinsdag 4 januari 2011

Dinsdag week 15, dag 100

Dag 100... Tsja...... Dat is een mooi rond getal hé, haha!

En daarom vond ik dat ik gisteren 'lekker' mocht shoppen op internet. Want geld geneest dan wel niet.... Het kopen van af en toe iets leuks (of mischien het regelmatig kopen van iets leuks ipv af en toe) is toch wel uuuhhhhhhh leuk! ;-) Voor het idee.... Om de 100e dag te vieren. Want het is toch een soort van mijnpaal he...... Ik heb nog nóóóóóóit zó lang in het zh gelegen.

Mwahahaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Wat een onzin. Naja, dat krijg je als je niks te melden hebt, dan ga je onzin schrijven. Gisteren verder niks gebeurd, heel saai. Vannacht wel weer lekker geslapen en de pred vandaag naar 30mg, jeeeeeej!

5 opmerkingen:

  1. Jo, een goede morgen maar weer! 100 dagen is inderdaad ontzettend lang! Altijd maar goed dat je dat soort dingen van te voren niet weet. Ben wel benieuwd wat je gekocht hebt of was het een geintje? Groetjes Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Ils
    Geld moet rollen is mijn motto,ik wil er wel een met zwart of wit of zoiets,als ik jou was zou ik ze verkopen ha ha,geld geneest niet maar uitgeven is goed voor je kop toch!!!!
    ja jeetje de 100e dag,niet normaal eigenlijk he,en dan nog geen privileges,lekker dat de pred geminderd is,gisteren tot laat gewerkt,vandaag uitgeslapen en huisvtouwtje gespeeld,ook leuk.
    Nou joh hou je taai,liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo hier ben ik weer , wat heb je gekocht? ja 100 dagen dat is nog al wat . en je weet eigenljk nog niets. allemaal KKK. nou de groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ilse,
    Ik ben heel nieuwsgierig en vraag me af wat je hebt gekocht. Ongelofelijk 100 dagen. En je hebt gelijk dat je gewoon af en toe (meer toe)eens iets leuks koopt.
    Ben vandaag met de meiden en de meiden van José wezen high tea-en bij kunst en kitsch. Erg leuk.
    Morgen moeten de vier jongens tennissen en dan schiet de vakantie alweer op.
    Hoop dat je vannacht weer lekker slaapt.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hmmm, dat is nou net niet een mijlpaal die je wilt halen....!! Maar ja, t is niet anders. Super van de pred, hopelijk kan t zo laag blijven (en nog meer zakken!) Ik duim voor je!
    Hopelijk heeft dr B goede plannen voor je, heeft ze n weekje over kunnen nadenken zou je zeggen :-)
    Liefs!!
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen